Marcelina Zawadzka prowadzi cykl „Łowca pasji” w „Pytaniu na śniadanie”

„Pytanie na śniadanie” rozpoczęło emisję cyklu pt. „Łowca pasji”, będącego częścią kampanii „It’s your life just take it” realizowanej przez markę Kruger&Matz. Prowadzi go Marcelina Zawadzka, była Miss Polonia, modelka i ambasadorka akcji.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Marcelina Zawadzka prowadzi cykl „Łowca pasji” w „Pytaniu na śniadanie”
Marcelina Zawadzka

W ramach kampanii „It’s your life just take it” Marcelina Zawadzka szuka utalentowanych osób, które chcą pochwalić się swoim hobby. Uczestnicy mogą zgłaszać się do końca września br.

Widzowie „Pytanie na śniadania” będą mogli poznać bohaterów kampanii w nadawanym w tym magazynie w soboty cyklu „Łowcy pasji”.

Do finału akcji przejdzie 35 osób. Zwycięzca zostanie wybrany w drodze głosowania przez jury. Otrzyma on pieniądze na realizację swojej pasji.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” w okresie od 2 września 2013 roku do 28 czerwca 2014 roku wyniosła 397 tys. widzów, co przełożyło się to na 9,89 proc. udziału w rynku (zobacz dane).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?