Marcelina Zawadzka ambasadorką linii Avon Power Stay

11 czerwca startuje kampania Avon promująca nowe kosmetyki z linii Power Stay. Ambasadorką kolekcji została prezenterka telewizyjna i modelka - Marcelina Zawadzka.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy Marcelina Zawadzka pojawi się na okładce katalogu Avon nr 9/2020, dostępnego na rynku od 11 czerwca br. Tego dnia startuje kampania promująca linię Power Stay, która obejmuje działania PR, aktywności na social media marki oraz na Instagramie ambasadorki. Po pierwsza kampania Avon z udziałem Marceliny Zawadzkiej.

Marcelina Zawadzka w kampanii Avon

Zawadzka jest ambasadorką linii Power Stay, która została rozszerzona o nowe produkty do makijażu oczu – Avon Power Stay Wodoodporny tusz do rzęs „24 godziny”, Avon Power Stay Supertrwały cień do powiek w kredce „16 godzin”, oraz Avon Power Stay Eyeliner „16 godzin”.

grafika
grafika

– Lubimy podejmować współpracę z dziewczynami odważnymi, pewnymi siebie, mającymi „to coś”, co je wyróżnia i porywa tłumy. Dlatego i tym razem wybraliśmy ambasadorkę, która ma silną osobowość i nie boi się nowych wyzwań. Marcelina jest aktywna zarówno zawodowo jak i prywatnie, motywuje innych do działania. Linia Power Stay została stworzona właśnie z myślą o takich dziewczynach! – komentuje Anna Werstler, dyrektor marketingu CE Avon.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/agnieszka-dygant-ambasadorka-avon ##

Marcelina Zawadzka współpracuje z Telewizją Polską, jest jedną z prowadzących "Pytanie na Śniadanie", "Dance, Dance, Dance", "The Voice of Poland"

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana