SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marcin Barcz w zarządzie TVN i Discovery Polska. Pokieruje pionem komunikacji korporacyjnej

Do zarządu TVN i Discovery Polska dołączył Marcin Barcz, który będzie odpowiadał za pion komunikacji korporacyjnej. Jest to nowe stanowisko w strukturach spółki.

Marcin Barcz; fot. TVN Article

Marcin Barcz będzie odpowiedzialny za koordynację działań związanych z komunikacją korporacyjną, komunikacją wewnętrzną oraz government affairs TVN i Discovery Polska. Do jego obowiązków należeć będzie również prowadzenie projektów z obszaru CSR.

- Dynamiczny rozwój naszej firmy oraz rosnąca rola Polski w strukturach Discovery sprawiają, że pojawia się coraz więcej wyzwań, również tych o zasięgu międzynarodowym. Powołanie pionu komunikacji korporacyjnej w strukturach TVN i Discovery Polska jest elementem naszej strategii, pozwoli nam na sprawne zarządzanie procesami komunikacji, także w perspektywie globalnej - mówi Katarzyna Kieli, president & managing director Discovery w regionie EMEA. - Bardzo się cieszę, że Marcin dołącza do naszego zespołu i poprowadzi pion komunikacji korporacyjnej. Od momentu połączenia TVN i Discovery przyglądamy się naszym strukturom zarówno na rynku polskim, jak i w regionie. Zgodnie z naszą strategią wprowadzamy rozwiązania, które tworzą najwięcej synergii. Jestem przekonany, że wieloletnie doświadczenie Marcina w obszarze komunikacji będzie cennym wsparciem dla naszej organizacji - dodaje Piotr Korycki, prezes zarządu TVN i Discovery Polska.

Marcin Barcz posiada 25-letnie doświadczenie w marketingu, reklamie i public relations. Był m.in. członkiem zarządu firmy Coca-Cola odpowiedzialnym za komunikację korporacyjną, wiceprezesem agencji PR Burson-Marsteller oraz dyrektorem zarządzającym grupy agencji reklamowych Leo Burnett.

Jest absolwentem Wydziału Elektroniki na Politechnice Warszawskiej. Ukończył szkolenie dla wyższej kadry menedżerskiej w Institute for Management Development (IMD) w Szwajcarii.

Discovery Polska połączyło się z Grupą TVN

Na początku marca ub.r. koncern Discovery sfinalizował przejęcie Scripps Networks Interactive poprzedniego właściciela Grupy TVN. Wartość akwizycji to ok. 14,6 mld dolarów.

W efekcie powołano wspólne kierownictwo Discovery i TVN w Polsce. Prezesem obu firm został Piotr Korycki, a w zespole zarządzającym są także Edward Miszczak, Adam Pieczyński, Piotr Tyborowicz, Maciej Maciejowski, Marek Szydłowski i Agnieszka Trysła (poprzednio w TVN) oraz Dorota Żurkowska-Bytner i Rafał Ogrodnik.

Z Grupy TVN odeszli niektórzy menedżerowie, a TVN Media rozstało się z ok. 20 pracownikami.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marcin Barcz w zarządzie TVN i Discovery Polska. Pokieruje pionem komunikacji korporacyjnej

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jan
taka fajna firma kiedyś to była....
19 10
odpowiedź
User
bejbi
Korporacja to najgorsza forma działalności firmy, a zatrudnienie osoby do komunikacji korporacyjnej oznacza nic więcej tylko jeszcze większe pranie mózgu korposzczurom.
Barcz idealnie się do tej roli nadaje
14 9
odpowiedź
User
Ha
No to teraz mrówki dostaną batem po uszach i jakieś zwolnienia się przydadzą, żeby na pensję dla karbowego starczyło.
13 9
odpowiedź
User
pavv
Korporacja to najgorsza forma działalności firmy, a zatrudnienie osoby do komunikacji korporacyjnej oznacza nic więcej tylko jeszcze większe pranie mózgu korposzczurom.
11 7
odpowiedź
User
gość
Jeśli zwolnienia, to może na początek warto przyjrzeć się tym, których więcej nie ma w firmie niż są, zwolnienia, urlopy etc, wolne na dzieci, a tak naprawdę praca freelancerska ;)
11 5
odpowiedź