Marcin Borzęcki odchodzi z TVP Sport

Po czterech latach z redakcją TVP Sport pożegnał się ekspert od Bundesligi - Marcin Borzęcki. Na razie nie zdradza swoich zawodowych planów, ale komentujący piszą: „Kierunek jest jasny - Viaplay”.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Marcin Borzęcki odchodzi z TVP Sport
Marcin Borzęcki Fot. Twitter

Borzęcki to niekwestionowany specjalista od niemieckiej piłki nożnej. Zanim dołączyło TVP Sport pracował dla Weszlo.com. Teraz współpracuje (i nadal będzie to robił) z Kanałem Sportowym, gdzie jest ekspertem w audycji „Bundes Talk”.

O swoim odejściu poinformował na Twitterze. - Dobiegła końca moja 4-letnia przygoda w zespole TVP Sport. Znakomita kapela, wyborna atmosfera i bardzo rozwijający czas. Myślę, że trochę fajnych treści tekstowych i wideo udało się w tym czasie dostarczyć. Dzięki wszystkim, z którymi była przyjemność pracować – napisał. Dziennikarz nie zdradza, z jaką redakcją się teraz zwiąże, ale komentujący wskazują na Viaplay. „Kierunek jest jasny” – piszą. Byłoby to tym bardziej uzasadnione, że Viaplay będzie miał – jako mocna pozycję w ofercie - właśnie Bundesligę, w której Borzęcki się specjalizuje.

Sportowa platforma streamingowa Viaplay będzie dostępna w Polsce już od 3 sierpnia. Właścicielem jest NENT Group. W ofercie będą transmisje m.in. piłkarskiej Bundesligi, Ligi Europy i Ligi Konferencji, a także szereg treści niesportowych. Miesięczny dostęp będzie kosztował 34 zł.

Szefem polskiej redakcji sportowej Viaplay jest Paweł Wilkowicz, poprzednio redaktor naczelny Sport.pl. Platforma ma mieć w Polsce lokalne studio, tworzy także zespół, który na początku będzie składał się z ok. 40-60 osób. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK