Marcin Dorociński ambasadorem marki Kinley

Aktor Marcin Dorociński właśnie rozpoczął współpracę z marką Kinley (Coca-Cola Poland Services). W ramach najnowszej kampanii reklamowej, realizowanej pod hasłem „Smak, do którego dorastasz”, ambasador celebruje momenty, w których może się zrelaksować. Za przygotowanie działań odpowiadają agencje LiquidThread, Prodigious, Mediacom i 24/7Communication.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Marcin Dorociński ambasadorem marki Kinley

Chcąc zachęcić konsumentów do tego, aby sięgnęli po tonik, marka przygotowała nową kampanię reklamową z udziałem Marcina Dorocińskiego. Polski aktor, znany z takich produkcji filmowych i serialowych jak „Pitbull”, „Róża” oraz „Gambit królowej”, przez najbliższy czas będzie wspierał markę w działaniach promocyjnych jako jej ambasador. Wystąpi m.in. w spotach reklamowych.

W ramach kampanii przygotowano 4 etiudy video z różnymi wariantami smaków Kinleya. W każdej z nich Marcin Dorociński celebruje momenty, w których może się zrelaksować, nie przejmując się oczekiwaniami, jakie niesie życie aktora.  W serii krótkich spotów przekonuje konsumentów, że między innymi od gromkich oklasków lepsze jest tylko uznanie bliskich przyjaciół, a od zwycięstwa - świadomość, że nie zawsze trzeba wygrywać.

W ramach digitalowej kampanii reklamowej „Smak, do którego dorastasz” oprócz etiud video, zaplanowano również aktywność na YouTube, w mediach społecznościowych oraz reklamę displayową. Dodatkowo, Kinley we wszystkich wariantach otrzyma wsparcie sprzedażowe w sklepach na terenie całej Polski.

 

Autorką koncepcji kreatywnej kampanii i scenariuszy spotów jest Magdalena Piasecka, senior copywriter z agencji LiquidThread (Publicis Groupe). Za produkcję spotów oraz przygotowanie i wyprodukowanie sesji zdjęciowej odpowiada studio produkcyjne Prodigious. Reżyserię serii etiud powierzono Kubie Michalczukowi, autorem zdjęć jest zaś Michał Englert, a sesji zdjęciowej - Szymon Szcześniak.

Działania w kanale digital i w mediach społecznościowych prowadzi agencja LiquidThread. Media planuje i kupuje dom mediowy Mediacom. Za komunikację PR odpowiedzialna jest agencja 24/7Communication.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?