SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marcin Mroczek odchodzi z Havas Warsaw. "Mamy obecnie do czynienia ze szczególną sytuacją rynkową"

Marcin Mroczek, dyrektor kreatywny po trzech latach odchodzi z agencji Havas Warsaw. Zarządzanie kreacją obejmą Mikołaj Pawlak - senior copywriter i Magdalena Marek - senior digital creative.

Marcin MroczekArticle

Marcin Moczek dołączył do zespołu Havas Warsaw w 2017 roku. Ostatnio zarządzał 24-osobowym teamem kreatywnym obsługującym takich klientów i marki, jak Canal+, Lotos, Huawei, Orange, Ferrero czy Reckitt Benckiser. Wcześniej był związany m.in. z agencjami Ogilvy&Mather, Scholz&Friends Warszawa, 303, Team One i G7, gdzie był współodpowiedzialny za przygotowanie kampanii reklamowych dla m.in. Polkomtela, Polskiej Telefonii Cyfrowej i Orange Polska, a także dla marek IKEA, Tymbark, Frito Lay, Citroen, Peugeot czy Nestea. Za swoje prace był wielokrotnie nagradzany w konkursach KTR i Effie.

- Trzy lata mojej pracy w Havas to najbardziej interesujący i rozwijający, ale też najbardziej intensywny okres w moim życiu zawodowym. Udało się zbudować kompletny dział kreacji, gotowy na wszelkie wyzwania kreatywne. Wiele nam się udało, wygraliśmy duże i ważne przetargi, powstało kilka solidnych platform komunikacji, ale co najważniejsze - Havas umocnił swoją pozycję na rynku reklamy. W najbliższym czasie zamierzam skupić się na pracy koncepcyjnej w niewielkiej strukturze, a zwłaszcza na pracy w teamie kreatywnym, której przyznam ostatnio brakowało mi najbardziej - mówi Marcin Mroczek.

Wraz z Mroczkiem z firmy z końcem lipca odchodzi Andrzej Błachut, który był senior art directorem. Przed przejściem do Havas Warsaw obaj przez dwa lata pracowali w agencji Ogilvy & Mather.

Błachut i Mroczek nie podają, jakie mają plany zawodowe, ale nadal mają pracować jako team.

Zarządzanie kreacją obejmą Pawlak i Marek

Zarządzanie kreacją obejmą w Havas Warsaw obejmą teraz Mikołaj Pawlak - senior copywriter i Magdalena Marek - senior digital creative.

- Mamy obecnie do czynienia ze szczególną sytuacją rynkową. Wszyscy zmagamy się ze skutkami pandemii i nie wiemy co wydarzy się jesienią. Po wspólnych konsultacjach z kluczowymi osobami w agencji zdecydowałam, że na ten moment zarządzanie kreacją obejmą: Mikołaj Pawlak, senior copywriter oraz Magdalena Marek, senior digital creative. Wierzę, że mając do dyspozycji tak sprawny i twórczy dział kreacji, jakim dysponuje obecnie Havas, jesteśmy świetnie przygotowani do wyzwań, które postawi przed nami rynek. Jednocześnie chciałam gorąco podziękować Marcinowi za jego ogromne zaangażowanie w budowanie Havas. Bez niego wiele rzeczy by się nie udało. Życzę mu samych sukcesów i zawsze będę mu kibicować -  powiedziała Dorota Mazur, prezes Havas Creative Group.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marcin Mroczek odchodzi z Havas Warsaw. "Mamy obecnie do czynienia ze szczególną sytuacją rynkową"

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Antoin
Dobrze, że z Błachutkiem idą razem dalej bo to dobry team. Powodzenia Panowie!
odpowiedź
User
Zdrów
Bardzo dobrze że odchodzi.
odpowiedź
User
ix
Bardzo dobrze że odchodzi.

no, na zdrowie mu (i B.) to wyjdzie
odpowiedź