SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marcin Prokop reklamuje Formułę WWW w Play (wideo)

Twarzą kampanii reklamującej - wprowadzoną właśnie w Play Formułę WWW - został Marcin Prokop. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grandes Kochonos, K2, Papaya Films i MediaCom Warszawa.

Marcin Prokop

Marcin Prokop

Reklamy Formuły WWW z Marcinem Prokopem nawiązują do jego dużego wzrostu. W spocie telewizyjnym dziennikarz odwiedza punkt obsługi klientów Play i przekonuje się, że ta oferta pasuje do niego, ponieważ obejmuje nielimitowany dostęp do stron internetowych (przeczytaj o niej więcej).

Podobne sceny pokazują emitowane od połowy stycznia reklamy nowej oferty abonamentowej Play. Występują w nich Kuba Wojewódzki, Magdalena Różczka (obejrzy te spoty), Maciej Stuhr i Agnieszka Dygant (zobacz to).

W kolejnych kampaniach Play pojawią się jeszcze dwie znane osoby (m.in. Czesław Mozil), tak żeby w sumie było ich siedem. Ma to podkreślać, że w ub.r. do tej sieci przechodziło 7 z 10 Polaków zmieniających operatora komórkowego.

Z kolei Marcin Prokop poprzedni raz wystąpił w kampanii o charakterze komercyjnym 2,5 roku temu. Reklamował wtedy napój energetyczny 5Power (przeczytaj więcej i obejrzyj spot).

Obecnie Prokop pracuje w TVN, a od kilku miesięcy jest też redaktorem naczelnym "Przekroju". TVN pozwala swoim prezenterom występować w kampaniach marketingowych - kilka lat temu Play reklamował Andrzej Sołtysik (więcej o tym). Natomiast nie wiadomo, jak na udział Prokopa w kampanii Play zareaguje wydająca "Przekrój" Presspublica. Dziennikarz w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przyznaje, że nie informował wydawnictwa, że będzie reklamował Play. - Występuję w kampanii jako osoba publiczna i w żaden sposób nie nawiązuję do swojej pracy w "Przekroju" ani wizerunku tego pisma. Podpisując umowę z Presspubliką, nie zobowiązałem się do rezygnacji z udziału w projektach komercyjnych - opisuje Prokop.

Sześć lat temu w kampanii herbaty Lipton wystąpił ówczesny dziennikarz "Przekroju", a wcześniej jego redaktor naczelny, Piotr Najsztub (przeczytaj o tym więcej). Przy czym pismo było wtedy wydawane przez Edipresse Polska.

Kampania Formuły WWW od 7 lutego jest prowadzona w telewizji (gdzie oprócz reklamy z Prokopem jest emitowany 15-sekundowy spot czysto produktowy), radiu, internecie i BTL-u.

Kreacją zajęła się agencja Grandes Kochonos, spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, reklamy internetowe przygotowała agencja K2, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marcin Prokop reklamuje Formułę WWW w Play (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
amator
ludzie ktorzy decyduja o wyborze takich medialnych postaci do reklamy chyba poupadali na glowe
dosc sztucznego pompowania pseudocelebrytow poprostu chce sie rzygac i zpewnoscia przełozy sie to na sprzedaz
10 8
odpowiedź
User
soso
Powinni tę kampanię robić ci, którzy wymyślili serce i rozum dla tepsy.
10 8
odpowiedź
User
XXX
Celebryta? Zapraszam do zapoznania się z jego karierą zawodową.... Najpierw sowiedzcie się co człowiek osiągnął , a dopiero później komentujcie http://pl.wikipedia.org/wiki/Marcin_Prokop
9 10
odpowiedź
User
olo
tej akurat nie widzialem,ale te z paniami to zupelnie bez sensu,ani smieszne ani na temat ani o czyms
8 8
odpowiedź
User
PROKOP
Debilna reklama! że Prokop dał się kupić Pleyowi.. .?.... Nie wspomnę juz o Agnieszce Dygant, która też w tej reklamie robi z siebie kretynkę, no chyba,że taka jest w rzeczywistości, trudno powiedzieć ,bo jej osobiście nie znam. Ale czego ludzie nie zrobią dla pieniędzy. Jak jej każą , za przeproszeniem, gówno zjeść na reklamie i powiedzieć ,że smaczne, to założę się, że i to zrobi . Co za głupi świat. Mam wrażenie ,że my wcale nie idziemy z postępem, tylko uwsteczniamy się. Coraz to głupsze te reklamy, filmy , seriale,piosenki itd, w tv i necie. ..
8 8
odpowiedź