"Puls Biznesu" wzmacnia zespół. Dołączył nowy menadżer ds. subskrypcji

Dziennik “Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) rozwija dział sprzedaży w zakresie subskrypcji. Na początku styczniu br. do zespołu dołączył Marcin Sobczak, który objął funkcję senior sales B2B managera. Odpowiadać będzie za pozyskiwanie nowych partnerstw i współpracę korporacyjną subskrypcji tytułu.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
"Puls Biznesu" wzmacnia zespół. Dołączył nowy menadżer ds. subskrypcji
fot. mat. prasowy

– Zespół sprzedaży subskrypcji ma w tym roku ambitne cele. Tym bardziej potrzebujemy kompetentnych, zaangażowanych managerów. Marcin Sobczak posiada duże doświadczenie w obszarze subskrypcji, dzięki czemu możemy podejmować nowe inicjatywy od samego początku naszej współpracy. W 2025 roku będziemy kłaść w „Pulsie Biznesu” zwiększony nacisk na new business, jak również skalowanie dotychczasowych umów i wierzę, że Marcin będzie silnym wsparciem w realizacji naszych planów – przekazał mediom Szymon Jabrzyk, szef sprzedaży subskrypcji w „Pulsie Biznesu”.

Marcin Sobczak w “Pulsie Biznesu”

Marcin Sobczak to manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w zakresie zarządzania sprzedażą B2B i B2C, obsługą klienta, jakością sprzedaży i obsługi oraz partnerstwami strategicznymi dla produktów subskrypcyjnych. Dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w Canal+ Polska czy Ringier Axel Springer Polska, gdzie w ostatnich latach budował partnerstwa i współprace strategiczne związane z subskrypcjami.

 W „Pulsie Biznesu”, jako senior sales B2B manager, odpowiedzialny będzie przede wszystkim za rozwijanie istniejącej bazy subskrybentów B2B.

Aktualnie serwis pb.pl ma ponad 32 tys. płatnych subskrypcji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"