Marcin Woźniak product & strategy directorem w LiquidThread

Marcin Woźniak, dotychczas communications strategy director w agencji LiquidThread (Publicis Groupe), objął nowo utworzone stanowisko product & strategy directora w agencji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Marcin Woźniak product & strategy directorem w LiquidThread
Marcin Woźniak

Woźniak odpowiedzialny jest za konstruowanie oferty agencji w oparciu o portfolio produktów komunikacyjnych, które "odpowiadają na wyzwania obecnego rynku, mają udowodniony wpływ na biznes klientów i wykorzystują potencjał badawczy, narzędziowy i technologiczny Publicis Groupe".

Marcin Woźniak ukończył zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Warszawskim. Karierę w reklamie zaczynał w 2005 roku w domu mediowym OMD Poland. Następnie, od 2007 w ramach Starcom Mediavest Group zajmował się planowaniem mediów interaktywnych, działaniami performance oraz social mediami. Od 2013 jako digital & innovation director odpowiadał za projektowanie i realizacje kampanii zintegrowanych. W roku 2015 roku objął stanowisko dyrektora strategii w agencji LiquidThread.

Ma na koncie tworzenie strategii komunikacji dla takich marek jak Milka, Prince Polo, T-Mobile, Coca-Cola, Kujawski.

 

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały