Marcin Zieliński szefem hubu Johnson&Johnson w Matterkind

Na czele zespołu programatycznego Matterkind (IPG Mediabrands), obsługującego Johnson&Johnson na siedmiu europejskich rynkach, stanął Marcin Zieliński. Wcześniej pracował m.in. w GroupM.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Marcin Zieliński szefem hubu Johnson&Johnson w Matterkind
Marcin Zieliński

Zieliński objął nowo utworzone stanowisko addressable marketing managera w Matterkind. Będzie odpowiedzialny za kierowanie zespołem obsługującym kampanie programatyczne dla brandów Johnson&Johnson, jednego z czołowych klientów agencji mediowej UM (grupa IPG Mediabrands). W ramach struktury będzie on raportował bezpośrednio do Agaty Sądel, head of Matterkind.

Zieliński posiada ponad siedmioletnie doświadczenie zawodowe w branży reklamowo-mediowej. Poprzednio pracował min. GroupM, Infinity Media oraz Adexon, a ostatnie lata związany był z Yieldbird, gdzie odpowiadał za partnerstwa strategiczne firmy i budowanie relacji z podmiotami ad-techowymi.

Matterkind (dawny Cadreon) to nowa marka IPG, globalnie działająca w ramach spółki Kinesso, mediowego i marketingowo-technologicznego ramienia holdingu. Brand ten jest odpowiedzialny za realizację kampanii i celów komunikacyjnych w spersonalizowanych kanałach. Pracuje dla wszystkich klientów IPG Mediabrands w Polsce. Rozwija się również w obszarze hubów regionalnych. Obecnie trwa rekrutacja do zespołu specjalistów obsługujących kampanie reklamowe na kolejnych rynkach, brytyjskim oraz niemieckim, a także dla wybranych klientów globalnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"