Marcin Zieliński szefem hubu Johnson&Johnson w Matterkind

Na czele zespołu programatycznego Matterkind (IPG Mediabrands), obsługującego Johnson&Johnson na siedmiu europejskich rynkach, stanął Marcin Zieliński. Wcześniej pracował m.in. w GroupM.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Marcin Zieliński szefem hubu Johnson&Johnson w Matterkind
Marcin Zieliński

Zieliński objął nowo utworzone stanowisko addressable marketing managera w Matterkind. Będzie odpowiedzialny za kierowanie zespołem obsługującym kampanie programatyczne dla brandów Johnson&Johnson, jednego z czołowych klientów agencji mediowej UM (grupa IPG Mediabrands). W ramach struktury będzie on raportował bezpośrednio do Agaty Sądel, head of Matterkind.

Zieliński posiada ponad siedmioletnie doświadczenie zawodowe w branży reklamowo-mediowej. Poprzednio pracował min. GroupM, Infinity Media oraz Adexon, a ostatnie lata związany był z Yieldbird, gdzie odpowiadał za partnerstwa strategiczne firmy i budowanie relacji z podmiotami ad-techowymi.

Matterkind (dawny Cadreon) to nowa marka IPG, globalnie działająca w ramach spółki Kinesso, mediowego i marketingowo-technologicznego ramienia holdingu. Brand ten jest odpowiedzialny za realizację kampanii i celów komunikacyjnych w spersonalizowanych kanałach. Pracuje dla wszystkich klientów IPG Mediabrands w Polsce. Rozwija się również w obszarze hubów regionalnych. Obecnie trwa rekrutacja do zespołu specjalistów obsługujących kampanie reklamowe na kolejnych rynkach, brytyjskim oraz niemieckim, a także dla wybranych klientów globalnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje