SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marek Gawdzik zakłada atelier marketingu kreatywnego

Marek Gawdzik, do niedawna kierownik zespołu komunikacji w Wirtualnej Polsce, rozpoczął działalność w ramach własnego atelier marketingu kreatywnego "stand out".

Aktualnie Gawdzik skupia się wokół obsługi strategicznej i marketingowej rodzących się na rynku marek z branży internetowej (tzw. start-upów). Zamierza również wspierać marketerów i agencje pracujące dla istniejących brandów w dziedzinie rozwijania koncepcji kreatywnych na działania niestandardowe.

"Zawsze chciałem łączyć w swojej pracy dwa światy: chłodnego i analitycznego marketera z pracą koncepcyjną i kreatywną, która daje mi dużo satysfakcji i pcha do przodu. Doszedłem do wniosku, że prowadząc własne atelier marketingu kreatywnego łatwiej mi będzie zbliżyć się do takiego modelu" – tłumaczy decyzję o rozpoczęciu własnej działalności Gawdzik.

Gawdzik krytycznie ocenia sytuację w branży marketingowej. "Marketing stał się rzemiosłem, zatracając się w korzystaniu z popularnych mechanizmów promocji i jałowej analizie liczb i statystyk. Powszechne jest wykorzystywanie drogich i "suchych" instrumentów promocji bez odrobiny sztuki i kreatywności" - twierdzi.

Gawdzik działa w branży marketingowej od 9 lat. Jest absolwentem wydziału Zarządzania i Ekonomii na Politechnice Gdańskiej, Studium Wywierania Wpływu na Nabywcę oraz Szkoły Strategii Marki przy SAR. Zaczynał od kierowania marketingiem sieci szkół językowych English Unlimited. W Wirtualnej Polsce pracował od 2006 roku. Jako kierownik zespołu komunikacji był odpowiedzialny za kilka kampanii reklamowych portalu.

Dołącz do dyskusji: Marek Gawdzik zakłada atelier marketingu kreatywnego

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
maq
Powodzenia Marek.)
odpowiedź