Marie i Zuza nowymi ambasadorkami programu Spotify Equal

W październiku polskimi ambasadorkami programu Spotify Equal są Marie i Zuza, autorki nowego singla „Hide And Seek” wydanego przez thecutestlabel.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Program Equal, uruchomiony przez Spotify, to przestrzeń dla artystek z całego świata, która ma na celu promowanie równości płci w przemyśle muzycznym. W Polsce inicjatywa działa od ponad roku, a udział w niej do tej pory wzięły m.in. takie artystki jak sanah, Daria Zawiałow czy Sara James.

Według zapowiedzi wspólnie z SoundGirls Spotify uruchomi również katalog Equal Directory, który pozwala kobietom i osobom niedeklarującym swojej płci na stworzenie dedykowanego profilu i zapewnienie sobie miejsca wśród kobiet zmieniających muzyczne reguły gry.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/monika-brodka-ewa-farna-reklama-spotify-times-square-equal-music-program ##

Nowe ambasadorki Spotify Equal

W tym miesiącu ambasadorkami programu Equal są Marie i Zuza. Kariera Marie nabrała tempa za sprawą albumu „Cafe Mari”, z którego pochodzi jeden z hitów ubiegłorocznych wakacji – „Zero Calorie Cookies”. Rok temu Marie dołączyła do programu Spotify Radar i znalazła się w zestawieniu 50 najczęściej słuchanych artystek w Polsce w serwisie Spotify w 2021 roku.  

- Zostanie ambasadorkami miesiąca programu Equal wiele dla nas znaczy - to nie tylko osobisty sukces. Bycie twarzą społeczności pełnej utalentowanych i ciężko pracujących kobiet to dla nas szczególnie ważne doświadczenie ponieważ tworzymy razem mały label i pracujemy wspólnie na nasz sukces - komentuje Marie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]