Mariusz Pudzianowski twarzą Bafra Kebab

Sieć streetfood Bafra Kebab rusza z pierwszą ogólnopolską kampanią wizerunkową. Jej twarzą został strongman Mariusz Pudzianowski. Umowa z nim została podpisana na 12 miesięcy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mariusz Pudzianowski twarzą Bafra Kebab

Pierwszą odsłoną kampanii była obecność logotypu Bafra Kebab na plecach Mariusza Pudzianowskiego w czasie walki 17 grudnia transmitowanym na Viaplay.

Na pierwszy kwartał br. planowane działania obejmą ogólnopolską reklamę radiową, reklamę OOH oraz kontynuację działań social mediowych. Planowane są także dodatkowe eventy z udziałem sportowca.

W ramach współpracy z Bafra Kebab Testa Agency, która odpowiada za kampanię, zapewnia opiekę nad działaniami przede wszystkim digitalowymi - social media, PR, płatne kampanie internetowe oraz pozyskiwanie nowych grup odbiorczych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska