Mariusz Rzeczkowski: z Polish Sport Promotion do Totolotka

Mariusz Rzeczkowski objął funkcję specjalisty ds. sponsoringu i PR w firmie Totolotek. Poprzednio pracował w agencji Polish Sport Promotion.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Mariusz Rzeczkowski: z Polish Sport Promotion do Totolotka
Mariusz Rzeczkowski

W dziale marketingu Totolotka Rzeczkowski będzie odpowiadać za działania sponsoringowe oraz public relations. Firma sponsoruje obecnie m.in. trzy kluby piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy (Wisłę Kraków, Lechię Gdańsk i Górnik Zabrze) oraz jest partnerem czwartego - Jagiellonii Białystok.

Poprzednio przez pięć lat Mariusz Rzeczkowski pracował w agencji Polish Sport Promotion. Realizował w niej projekty marketingu sportowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu