Marka Familijne partnerem teleturnieju "Koło Fortuny"

Marka wafelków Familijne (Colian) wraca w jesiennej ramówce w roli partnera teleturnieju „Koło Fortuny”. To kolejna odsłona komunikacji pod hasłem „Mus je schrupać!”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Marka Familijne partnerem teleturnieju "Koło Fortuny"

W ramach współpracy z „Kołem Fortuny”, kosze wafli Familijnych będą wręczane zwycięzcom odcinków, emitowanych na antenie TVP2 do końca listopada br. Komunikacyjnie działania dopełnią emisje billboardów sponsorskich przed i po programie.

Dodatkowo przygotowano kampanię on screen w kinach w całej Polsce.  Będzie ona  realizowana do końca października w 320 placówkach pod hasłem „Mus je schrupać!”.

Działania wspierające markę Familijne zaplanowano na okres od września do listopada br.

Akcja została zaplanowana przez agencję Aldentro.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?