Marka Makłowicz i Synowie debiutuje z kampanią w telewizji

Rozpoczęła się pierwsza wizerunkowa kampania firmy Makłowicz i Synowie, producenta sosów, oliw, makaronów i dań gotowych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Marka Makłowicz i Synowie debiutuje z kampanią w telewizji

Celem kampanii jest budowanie świadomości marki oraz zakomunikowanie oferty firmy odbiorcom w całej Polsce. Osią kampanii jest emisja billboardów sponsorskich w największych stacjach telewizyjnych: Polsat, TVN i TVP, a także w kanałach tematycznych każdej z wymienionych stacji. Spoty sponsorskie z udziałem Roberta Makłowicza i jego rodziny były kręcone w rodzinnym domu w Chorwacji dla spójnego podkreślenia konceptu marki.

Akcja potrwa do końca lutego.

Za kreację i realizację spotów promujących markę Makłowicz i Synowie odpowiada Andrzej Tomczak, operator filmowy i współautor programów telewizyjnych z udziałem Roberta Makłowicza; media zaplanowała i zakupiła agencja OMD. Działania PR prowadzi agencja Lepont.

Robert Makłowicz to jeden z najpopularniejszych polskich krytyków kulinarnych i podróżników. Wraz z synami - Mikołajem i Ferdynandem – kontynuuje swoje dziedzictwo poprzez rodzinne prowadzenie firmy Makłowicz i Synowie. Przedsięwzięcie zadebiutowało na rynku spożywczym w czerwcu 2023 roku. Oferta obejmuje kilkanaście dań gotowych i sosów inspirowanych kuchniami świata, a także oryginalne włoskie makarony wytwarzane metodą trafila al bronzo oraz oliwy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie