SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marka projektanta Łukasza Jemioła po rebrandingu

Marka modowa Łukasz Jemioł odświeża swój wizerunek. W ramach akcji rebrandingowej zmienia logo marki. W najbliższym czasie projektant planuje także ekspansję na rynki zagraniczne.

Article

Rebranding jest podyktowany chęcią odświeżenia wizerunku. Nowa identyfikacja wizualna stawia na minimalizm i ujednolicenie całej komunikacji brandu w przestrzeni online i offline. Nowe logo podkreśla nowoczesność marki.

Łukasz Jemioł z nowym logo

Zmiana w obrębie samego znaku obejmuje jego uproszczenie – z Łukasz Jemioł na JEMIOL. Duży wpływ na kształt nowego logo miały plany dotyczące intensyfikacji działań promocyjnych w całej Europie oraz ekspansji na inne rynki zagraniczne, między innymi Stany Zjednoczone. Dzięki nowej formule, nazwa brandu będzie łatwiejsza do wypowiedzenia wśród osób anglojęzycznych.

Po lewej nowe logo marki Łukasz Jemioł, po prawej poprzednia wersja

 - Nieustająco na pierwszym miejscu stawiamy jakość. Jako marka JEMIOL chcemy być rozpoznawalni z produkcji w Polsce; od samego początku działalności szyjemy tylko i wyłącznie w polskich szwalniach. Do tworzenia kolekcji korzystamy z najwyższej jakości tkanin - wykorzystujemy len, jedwab, kaszmir czy wełnę - podkreśla projektant Łukasz Jemioł.

Za projekt nowego logo odpowiada graficzka Olga Werniewicz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marka projektanta Łukasza Jemioła po rebrandingu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fluffy
Może być problem z czytaniem tej nazwy.
Graficznie też przeciętnie, brakuje pazura.
odpowiedź