SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marka Śniadaniowa w gronie klientów agencji Insignia

Agencja Insignia wygrała przetarg firmy Bielmar na całoroczną, kompleksową obsługę reklamową marki Śniadaniowa.

Insignia odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów oraz przygotowanie szerokich działań promocyjnych marki na rynek polski.

Do zadań zespołu agencji należy stworzenie nowej strategii komunikacji, prace kreacyjne nad spotem telewizyjnym, key visual marki, a także komunikacja radiowa. Insignia jest również odpowiedzialna za prowadzenie kanałów social media Śniadaniowej - Facebooka oraz Instagrama.

Oprócz działań wizerunkowych, po stronie agencji jest planowanie i zakup mediów oraz przygotowanie działań promocyjnych na okres jesienny, które obejmą telewizję, radio, internet, kanały VOD oraz social media. 

- Całoroczna obsługa marki to dla nas oznaka dużego zaufania i wiary w nasze kreatywne pomysły, co zawsze ogromnie cieszy! Rozpoczęliśmy już działania na Facebooku i Instagramie Śniadaniowej, za nami również nagrania do spotu. Z niecierpliwością czekamy na pierwsze efekty kampanii - komentuje Katarzyna Hoszowska, senior account manager w Insignia. 

Kampania 360 prowadzona przez Insignię obejmuje rynek polski i potrwa do końca 2022 roku.

W poprzednich latach za obsługę reklamową marki Śniadaniowa odpowiadała m.in. agencja Schulz brand friendly.

Dołącz do dyskusji: Marka Śniadaniowa w gronie klientów agencji Insignia

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Utwardzony tłuszcz roślinny... smacznego. Przecież nikt tych wynalazków nie jada poza osobami występującymi w reklamach, a to i tak po 2-3 gryzy zjedzą.
odpowiedź
User
Zorro
Dlaczego nie mogę dodać komentarza? Może chciałem pochwalić margarynę?
odpowiedź
User
Zorro
Przeszło słowo "margaryna", a w artykule nie pada ani razu. Ciekawe dlaczego.
odpowiedź