Marka x-kom z nową serią reklam. Twarzą gwiazda serialu "1670"

Marka x-kom uruchomiła nową platformę kreatywną pod hasłem "Technologia po prostu", której celem jest upraszczanie komunikacji wokół technologii i pokazywanie jej znaczenia w codziennym życiu. W spotach występuje aktor Michał Sikorski ("1670" Netfliksa).

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Marka x-kom z nową serią reklam. Twarzą gwiazda serialu "1670"
Michał Sikorski w reklamie x-kom

Akcja spotów reklamowych zawsze dzieje się w salonie x-kom, gdzie sprzedawca znajduje proste rozwiązanie, niezależnie od tego z jakim tematem do rozwiązania przyjdzie konsument. W reklamach występuje Michał Sikorski, aktor znany m.in. z serialu "1670". Już wcześniej występował w reklamach tej marki.

x-kom z nową platformą komunikacyjną

– Potrzebowaliśmy platformy komunikacyjnej, która nie tylko będzie spójna z wartościami naszej marki, ale przede wszystkim pomoże klientom odnaleźć się w świecie technologii bez zbędnego dystansu i niezrozumiałych pojęć – mówi Katarzyna Bermes – senior marketing campaign manager w x-komie.

 – Od dawna czuliśmy potrzebę stworzenia uniwersalnego języka komunikacji, który będzie bliski naszym odbiorcom. Technologia powinna ułatwiać życie, a nie je komplikować — i właśnie to chcemy pokazać w nowej platformie. "Technologia po prostu" to nie tylko hasło, ale kierunek, który nadaje ton całej naszej komunikacji. To też kolejny krok do realizacji naszych strategicznych celów – dodaje Tomasz Domański, brand & communications director w x-komie.

Kampania obejmuje pełne spektrum nośników digitalowych – od mediów społecznościowych, przez YouTube, display. 

 Za koncepcję kreatywną i nadzór strategiczny po stronie agencji odpowiada Punchline Agency. Zespół projektowy po stronie klienta: Katarzyna Bermes, Gracjana Bałos, Michał Kołodziej, Kacper Kapsa. Za produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny Ilmatic. Reżyserem spotów jest Franciszek Horubała. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu