SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marketing elektroniczny

Jak określać strategię marketingową firm w Internecie?

8 lipca 2003, Centrum EXPO XXI, ul. Prądzyńskiego 12/14, Warszawa

Grupa docelowa: przedstawiciele działów marketingu, reklamy; osoby odpowiedzialne za komunikację marketingową firmy Jak określać strategię marketingową firm w Internecie?

Kluczowe zagadnienia:

  • Skuteczna strategia e-marketingowa
  • Zastosowanie marketingu elektronicznego w firmach handlowych
  • E-mailing
  • Marketing SMS'em pisany
  • Reklama online vs reklama tradycyjna
  • Marketing on-line - Polska 2003
  • Niestandardowa kampania internetowa Fiata Stilo - case study
  • Promocja usług ubezpieczeniowych w Internecie - przegląd wybranych akcji reklamowych Grupy Allianz Polska
  • Kampania internetowa firmy Internet Partners - case study

    Szczegółowe informacje oraz zgłoszenia:

    www.biznespolska.pl/konferencje
    tel.: (22) 556 21 08
    e-mail: konferencje@biznespolska.pl
  • Dołącz do dyskusji: Marketing elektroniczny

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl