Marki linii lotniczych najczęściej odpowiadają na posty użytkowników Facebooka

W II kwartale bieżącego roku najczęściej na posty użytkowników Facebooka odpowiadały marki z branży linii lotniczych - wynika z danych Socialbakers.

km
km
Udostępnij artykuł:

W okresie od 1 kwietnia do 30 czerwca br. marki na Facebooku odpowiadały średnio na 62 proc. zadawanych przez użytkowników pytań.

Najczęściej na posty użytkowników odpowiadały brandy linii lotniczych (79,1 proc.), wyprzedzając marki z sektora finansowego (77,7 proc.) oraz telekomunikacyjnego (75,2 proc.). Rok wcześniej wyżej wymienione branże również znajdowały się w pierwszej trójce.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje