Marriott International ponownie uruchamia własną sieć retail media

Sieć hoteli Marriott International, po trzyletnim okresie testowym, na nowo uruchamia własną sieć retail media na zamówienie – Marriott Media.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Marriott International ponownie uruchamia własną sieć retail media

Po trzech latach tego, co dyrektor generalny sieci nazywa "przedłużonym okresem testów i weryfikacji koncepcji" wraz z reklamodawcami, takimi jak Visa i Pepsi, Mariott zaprezentuje w pełni zrealizowaną i przemianowaną ofertę na festiwalu Cannes Lions w 2025 roku.

Marriott Media, znany również jako Riott Media, sprzedaje reklamy cyfrowe w aplikacji i na stronie internetowej sieci hoteli, a także na ekranach telewizorów w prawie milionie pokoi hotelowych w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Może też przygotować indywidualne rozwiązania dla reklamodawców zainteresowanych kierowaniem reklam do odbiorców przy użyciu własnych danych od 230 milionów członków programu lojalnościowego Marriott.

– Celem firmy jest zbudowanie “sieci medialnej dla podróżnych” w oparciu o tworzenie lepszych doświadczeń klientów z partnerami, którzy są istotni zarówno dla naszej marki, jak i dla klienta – mówi Peggy Roe, wiceprezes wykonawcza i dyrektor ds. klientów w Marriott.

Docelowo Riott Media na całym świecie

Chris Norton został awansowany na stanowisko dyrektora generalnego Riott Media. Norton był starszym wiceprezesem ds. marketingu, aktywacji danych i personalizacji od 2021 roku po czterech i pół roku pracy w należącej do Publicis firmie Epsilon, gdzie współpracował z Marriottem jako klientem.

Obecnie Riott Media działa tylko w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Ale ostatecznie, według Nortona, firma zamierza rozszerzyć swój zasięg na 1,7 miliona pokoi hotelowych Marriott na całym świecie.

Przykładem wykorzystania Riott Media jest kampania Gatorade. Reklamy spowodowały 8,5-procentowy wzrost zamiaru rozważenia zakupu marki, na podstawie danych zebranych podczas badania. W hotelach, w których wyświetlano reklamy Gatorade, a marka sprzedawała swój produkt, Gatorade odnotował wzrost konsumpcji o siedem punktów procentowych. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Stefan Stefański szefem post-produkcji w Prodigious Poland

Stefan Stefański szefem post-produkcji w Prodigious Poland

Dwukrotnie więcej antyukraińskich wpisów w polskim internecie. Grzegorz Braun przyłożył rękę do wyników

Dwukrotnie więcej antyukraińskich wpisów w polskim internecie. Grzegorz Braun przyłożył rękę do wyników

Grupa ZPR Media z nową dyrektorką. Transfer z Iberionu

Grupa ZPR Media z nową dyrektorką. Transfer z Iberionu

Trump krytykowany za ataki na dziennikarki. Padały określenia typu "świnka" i "głuptaska"

Trump krytykowany za ataki na dziennikarki. Padały określenia typu "świnka" i "głuptaska"

Mimo globalnego spowolnienia rynek dóbr luksusowych w Polsce rośnie

Mimo globalnego spowolnienia rynek dóbr luksusowych w Polsce rośnie

Blokowanie treści tylko za zgodą sądu. Senat wprowadza poprawki do cyfrowej ustawy

Blokowanie treści tylko za zgodą sądu. Senat wprowadza poprawki do cyfrowej ustawy