Mars prowadzi globalny przetarg mediowy, obsługę chce skonsolidować w jednej agencji

Koncern spożywczy Mars, właściciel takich marek, jak Mars, Snickers, Orbit czy Pedigree rozpoczął globalny przetarg mediowy. Planowanie i zakup mediów chce skonsolidować w jednej agencji. Obecnie współpracuje w tym zakresie z Mediacomem, Starcomem i OMD.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mars prowadzi globalny przetarg mediowy, obsługę chce skonsolidować w jednej agencji

Firma rozpoczęła globalny przetarg mediowy dlatego, że chce skonsolidować planowanie i zakup mediów do wszystkich swoich działań reklamowych w jednym domu mediowym. Obecnie obsługą w tym zakresie zajmują się trzy agencje.

Mediacom od 2014 roku zajmuje się obsługą mediową Marsa na poziomie globalnym. Działania na większości rynków lokalnych realizuje dom mediowy Starcom (Publicis Media), a na tych rynkach, na których obsługi mediowej nie powierzono Starcomowi - marketer współpracuje z OMD (Omnicom) lub z Mediacomem.

Przedstawiciele Marsa poinformowali, że chcą skonsolidować obsługę mediową w jednej agencji. Wybrany w przetargu dom mediowy będzie pracować dla tego koncernu od 2019 roku. W trakcie trwania przeglądu obsługą mediową firmy, tak jak dotychczas, zajmować się będą Mediacom, Starcom i OMD.

Przetarg koordynować ma firma ID Comms.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej