SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mars prowadzi globalny przetarg mediowy, obsługę chce skonsolidować w jednej agencji

Koncern spożywczy Mars, właściciel takich marek, jak Mars, Snickers, Orbit czy Pedigree rozpoczął globalny przetarg mediowy. Planowanie i zakup mediów chce skonsolidować w jednej agencji. Obecnie współpracuje w tym zakresie z Mediacomem, Starcomem i OMD.

Firma rozpoczęła globalny przetarg mediowy dlatego, że chce skonsolidować planowanie i zakup mediów do wszystkich swoich działań reklamowych w jednym domu mediowym. Obecnie obsługą w tym zakresie zajmują się trzy agencje.

Mediacom od 2014 roku zajmuje się obsługą mediową Marsa na poziomie globalnym. Działania na większości rynków lokalnych realizuje dom mediowy Starcom (Publicis Media), a na tych rynkach, na których obsługi mediowej nie powierzono Starcomowi - marketer współpracuje z OMD (Omnicom) lub z Mediacomem.

Przedstawiciele Marsa poinformowali, że chcą skonsolidować obsługę mediową w jednej agencji. Wybrany w przetargu dom mediowy będzie pracować dla tego koncernu od 2019 roku. W trakcie trwania przeglądu obsługą mediową firmy, tak jak dotychczas, zajmować się będą Mediacom, Starcom i OMD.

Przetarg koordynować ma firma ID Comms.

Dołącz do dyskusji: Mars prowadzi globalny przetarg mediowy, obsługę chce skonsolidować w jednej agencji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl