Marta Białostocka i Piotr Wronek dla nano

Agencja reklamowa nano (Platforma Mediowa Point Group) zaczyna współpracę z niezależnym teamem kreatywnym Marta Białostocka i Piotr Wronek. Współpraca ma mieć charakter długofalowy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Senior art director Marta Białostocka i senior copywriter Piotr Wronek będą wspierać nano w działaniach new business. W agencji od grudnia ub.r. odpowiada za to Bartosz Kuckowski, wcześniej związany z McCann Ericsson.

Białostocka i Wronek pracowali m.in. w McCann Worldgroup, Saatchi&Saatchi i Scholz&Friends, a także w wielu agencjach lokalnych. Z branżą reklamową są związani od ponad 13 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]