Marta Bizior na czele social mediów w Grupie Eurozet

Marta Bizior przejmuje stery social mediów w Grupie Eurozet. Objęła nowo utworzone stanowisko social media director. Wcześniej pracowała w Wirtualnej Polsce.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Marta Bizior na czele social mediów w Grupie Eurozet
Marta Bizior

Od stycznia w Grupie Eurozet za social media odpowiada Marta Bizior, która objęła nowe stanowisko social media directora w dziale marketingu. Bizior będzie zarządzać centralnym działem social mediów odpowiedzialnym za wszystkie muzyczne stacje Grupy i raportować bezpośrednio do Katarzyny Piecuch, dyrektor marketingu Grupy Eurozet.

Do obowiązków dyrektorki ds. social mediów należeć będzie m.in. kreowanie i zarządzanie obecnością marek stacji muzycznych Grupy Eurozet w kanałach społecznościowych oraz nadzorowanie wszystkich aspektów aktywności socialmediowych. Będzie również odpowiadać za zwiększenie efektywności działań prowadzonych w poszczególnych kanałach. 

Marta Bizior pracę w mediach zaczęła w 2010 roku w Grupie Onet-RASP. Przez ponad osiem lat zajmowała się social mediami, przechodząc drogę od specjalisty do Brand Managera. W latach 2019-2023 była związana z Telewizją Polsat, gdzie przez prawie cztery lata odpowiadała za obszar mediów społecznościowych, najpierw jako social media manager, a następnie creative social media manager. Jesienią 2023 roku dołączyła do Wirtualnej Polski, gdzie została Head of Social Media w Wirtualnej Polsce. Pracowała tam do kwietnia 2024 roku.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana