SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marta Czartoryska-Żak szefową działu marketingu Virgin Mobile Polska

Marta Czartoryska-Żak odpowiada od kwietnia br. za obszar marketingu operatora telekomunikacyjnego Virgin Mobile Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Marta Czartoryska-ŻakArticle

Na stanowisku interim CMO Virgin Mobile Polska, Czartoryska-Żak odpowiada za zarządzanie całym dotychczasowym zespołem marketingowym oraz za strategię komunikacji marki Virgin Mobile.

Do końca czerwca ubiegłego roku Marta Czartoryska-Żak była wiceprezesem Wirtualnej Polski Holding, odpowiedzialną za pracę zespołów marketingu i PR, badań oraz planowania mediów. W firmie pracowała od maja 2014 roku. W Wirtualnej Polsce koordynowała największe projekty marketingowe, m.in. zmianę identyfikacji wizualnej portalu WP jesienią 2014 roku i kampanie reklamowe pod hasłem „#dziejesięwPolsce” oraz nową oprawę i działania reklamowe o2.pl.

Wcześniejsze doświadczenie zawodowe gromadziła w Eurozecie, Multikinie, Grupie Onet i agencjach reklamowych DDB Warszawa i Young&Rubicam Poland. W branży marketingu pracuje od 1992 roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marta Czartoryska-Żak szefową działu marketingu Virgin Mobile Polska

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zorro
a jest co marketowac wogole??
odpowiedź
User
Iwona
Uwielbiam Virgin Mobile, bardzo dobra sieć i mają fajne promocje, mam nadzieje że długo pozostaną na naszym rynku
odpowiedź