SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marta Fiedczak-Olejarz: z Grupy TVN do Discovery Networks Polska

Marta Fiedczak-Olejarz dołączyła do zespołu Discovery Networks Polska, gdzie objęła nowo utworzone stanowisko consumer marketing & PR manager lifestyle.

Marta Fiedczak-Olejarz: z Grupy TVN do Discovery Networks Polska

Fiedczak-Olejarz będzie odpowiadała za tworzenie strategii marketingowej i public relations dla kanałów lifestylowych nadawcy: TLC, ID i Animal Planet.

Marta Fiedczak-Olejarz ma ponad 8-letnie doświadczenie w branży public relations. Wcześniej przez sześć lat pracowała w dziale PR Grupy TVN. Jako starszy specjalista ds. PR odpowiadała za działania PR dla programów i seriali TVN oraz dla kanałów tematycznych. W przeszłości związana była też z agencją public relations On Board, gdzie odpowiadała głównie za projekty dla takich klientów jak Electronic Arts, Clear Channel czy HBO.

Drugim consumer marketing & PR managerem, odpowiedzialnym za kanały Discovery Channel, Discovery Turbo Xtra, Discovery Science i Discovery Historia, jest Adam Lemański, wcześniej PR officer Discovery Networks Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marta Fiedczak-Olejarz: z Grupy TVN do Discovery Networks Polska

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Aneta
To bardzo dobra specjaliska! Discovery zyskało perełke.
11 16
odpowiedź
User
Jac
Powodzenia!!!
10 13
odpowiedź
User
Trenerka
Pracowałam z nią. Jest konkret babą. Pozytyw. Good luck!
11 12
odpowiedź
User
Sara
Słabo wspominam współpracę...
15 9
odpowiedź
User
Troy
Nie ma jak auto-PR! Wstać o 5 rano i walnąć trzy chwalebne komcie na swój temat, zanim ktokolwiek napisze coś prawdziwego.
22 12
odpowiedź