Marta Gądek zastępcą dyrektora biura reklamy "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl

Od 16 lipca br. do zespołu biura reklamy "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl dołączy Marta Gądek, która obejmie stanowisko zastępcy dyrektora biura reklamy ds. sprzedaży. Będzie odpowiadać za ofertę reklamową magazynów „GW" i czasopism Agory oraz za realizację działań dla klientów z zakresu employer brandingu.

nb
nb
Udostępnij artykuł:
Marta Gądek zastępcą dyrektora biura reklamy "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl

Marta Gądek wcześniej pracowała w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer, gdzie od 2014 roku była dyrektorem segmentu pism luksusowych. Poprzednio była przez kilka lat związana z Agorą, m.in. jako kierownik sprzedaży „Wysokich Obcasów” oraz strategic industry manager. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Szefową biura reklamy „GW” i Wyborcza.pl nadal będzie Joanna Kwas.

Biuro reklamy „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl odpowiada za przygotowywanie ofert reklamowych dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych na łamach „Gazety Wyborczej”, ale i tygodników, magazynów, dodatków i wydań specjalnych, tworzonych przez Wydawnictwo Agora oraz serwisów Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję