SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marta Gampf dyrektorem marketingu Grupy Eurocash

Marta Gampf, po ponad ośmiu latach pracy w Mondelez International (właściciel takich marek, jak Milka, Jacobs) przeszła do Grupy Eurocash, gdzie została dyrektorem marketingu - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl.

Marta Gampf, dyrektor marketingu Grupy EurocashMarta Gampf, dyrektor marketingu Grupy Eurocash

Marta Gampf została dyrektorem marketingu w Grupie Eurocash, do której należą sieci sklepów Delikatesy Centrum, Groszek, Lewiatan i ABC.

Ostatnio, przez ponad osiem lat, pracowała w Mondelez International: najpierw przez pięć lat jako brand manager marki Jacobs Kronung, a potem jako senior brand manager local countlines na Europę Centralną. Odpowiadała za takie marki, jak Prince Polo, 3Bit, Siesta.

Wcześniej Marta Gampf przez dwa lata była junior brand managerem w firmie Akzo Nobel.

Dołącz do dyskusji: Marta Gampf dyrektorem marketingu Grupy Eurocash

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
@Edwin_001
Z takim CV na dyrektora w Eurocash? Trzeba mieć niezwykłe umiejętności>>>
odpowiedź
User
ast108
To nie spółka skarbu państwa, żeby swoich wsadzać. W Eurocash trzeba mieć doświadczenie i wiedzę rzeczywistą. Tu nie ma przypadków, sfrustrowany kolego.
odpowiedź
User
paw
a to nie ją chciano zwolnić jakiś czas temu z Mondeleza? a za rzeczywiste zasługi -a co to jest? :] A ma już stałego męża? ;]
odpowiedź