SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marta Hildebrand odpowiada za marketing w Whites

W lutym Marta Hildebrand dołączyła do zespołu agencji digitalowej Whites. Ostatnio pracowała w Agorze.

Marta HildebrandArticle

Marta Hildebrand na nowym stanowisku head of marketing jest odpowiedzialna za całość działań marketingowych dla wszystkich marek z grupy digitalowej Whites, a także wzmocnienie marketingu wewnętrznego firmy. Zarządza także zespołem  marketingowym. Jej przełożonym jest Maciej Woźniak - prezes zarządu Whites.

- Bardzo cieszę się, że zaczynam współpracę z agencją, która rozwija się obecnie na wielu poziomach, z dużą energią opiera się kryzysowi oraz jest dobrze i mądrze zarządzana. Przede mną duże wyzwania – w końcu Whitesi mają ogromne ambicje i wyjątkowy głód rozwoju - komentuje Marta Hildebrand, head of marketing w Whites.

Poprzednio przez ponad 2 lata Hildebrand pracowała w Agorze jako kierownik ds. wzrostu Gazeta.pl. Była odpowiedzialna m.in. za dział SEO, dział social media i zespół growth-hackingowy.

Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w Wirtualnej Polsce, gdzie jako product owner zajmowała się biznesowym rozwojem serwisów z kategorii Styl Życia, Rozrywka, Zdrowie i Parenting (m.in. Pudelek.pl, WP Kobieta, Gwiazdy, Film, Kuchnia, Turystyka, ABCZdrowie i Parenting.pl). W tej samej firmie była wcześniej product ownerem platformy publishingowej i rozwijała i nadzorowała projekt przeniesienia na tę platformę kilkunastu serwisów z portfolio WP.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marta Hildebrand odpowiada za marketing w Whites

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Współpracownik
Marta ogromne gratulacje!
odpowiedź
User
Brodaty Okularnik
Powodzenia!
odpowiedź