SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiana w zarządzie UPC Polska

Marta Jakowluk formalnie dołączyła do zarządu operatora kablowego UPC Polska. Do zmian doszło w lipcu br.

Marta JakowlukArticle

Jakowluk dołączyła do zespołu zarządzającego jedną z największych w Polsce sieci kablowych w listopadzie 2016 roku. Została wtedy szefem HR. Obecny zakres obowiązków Jakowluk nie zmienił się. Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie w związku z pandemią koronawirusa spółka umieściła w Krajowym Rejestrze Sądowym dodatkowych członków zarządu, aby w czasie pracy zdalnej łatwiej podejmować decyzje i sprawniej podpisywać umowy. W lipcu br. do KRS wpisano Jakowluk.

10 lat pracy w Unilever Polska

Do obowiązków Jakowluk należy do kierowanie działem zasobów ludzkich. Przez 10 lat przed zatrudnieniem w UPC Polska pracowała w Unilever Polska, gdzie pełniła funkcję m.in. dyrektora HR na Polskę i państwa bałtyckie. Wcześniej była związana z firmą Ahold. Jest absolwentką Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Prezesem UPC Polska jest Robert Redeleanu. Z bazy danych KRS wynika, że poza nim i Jakowluk w zarządzie zasiadają: Dominika Niewiadomska-Siniecka, Monika Nowak-Toporowicz i Matthew John Coates.

Zobacz także: Sieć kablowa UPC Polska testuje kanały 4K w standardzie DVB-C

Marka UPC znika z kolejnych rynków

Kiedyś marka UPC była obecna na znacznie większej liczbie rynków. W 2015 roku w Holandii rozpoczęła się fuzja z Ziggo. Obecnie operator działa pod tą marką. Trzy lata temu Liberty Global, właściciel UPC Polska podpisał natomiast umowę z Vodafone o sprzedaży spółek w Niemczech, na Węgrzech, w Rumunii i Czechach. Transakcja kosztowała sieć komórkową 19 mld euro. UPC Polska nie była częścią tej transakcji. Grupa Iliad, właściciel sieci Play, na początku sierpnia br. złożyła niewiążącą ofertę kupna spółki UPC Polska. Właściciel Play chce kupić sieć kablową za 7,3 mld zł.

Sieć UPC Polska na koniec drugiego kwartału 2021 roku miała 1,54 mln abonentów (wzrost z 1,49 mln rok wcześniej). Z usług telewizji cyfrowej UPC korzystało na koniec czerwca 1,08 mln klientów (wzrost z 1,07 mln), telewizji analogowej - 273 tys. (wzrost z 217 tys.), internetu - 1,31 mln (wzrost z 1,25 mln), telefonii stacjonarnej - 619 tys. (spadek z 661 tys.), a telefonii komórkowej - 105 tys. (22 tys. rok wcześniej). Abonenci UPC Polska mieli łącznie wykupionych 3,28 mln usług.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zmiana w zarządzie UPC Polska

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Długoletni klient z przymusu
Jak UPC Polska będzie (może) sprzedane, to może będzie lepiej, a z pewnością nie gorzej: asortyment/oferta, jakość, technika itp, itd.
odpowiedź