SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marta Krakowska-Sochacz awansowała w dziale obsługi klienta K2

Marta Krakowska-Sochacz awansowała w agencji K2 ze stanowiska account managera na account directora. Z firmą związana jest od ubiegłego roku.

Marta Krakowska-SochaczMarta Krakowska-Sochacz

Krakowska-Sochacz objęła zarządzanie siedmioosobowym zespołem accountów, który odpowiada za obsługę m.in. PGE, CEDC (Żubrówka Biała, Żubrówka Czarna, Żubrówka Bison Grass, Husaria), H&M, Jovi (Lactalis), Flying Tiger Copenhagen oraz klienta z branży medialnej.

Marta Krakowska-Sochacz doświadczenie gromadziła w agencjach G7 oraz Leo Burnett. Od 2017 roku obsługuje klientów z ramienia agencji K2. Dotychczas odpowiedzialna była za realizacje m.in. projektu „Czarna Polana” pod patronatem Żubrówki Czarnej.

Najważniejsze kampanie, przy których pracowała, to m.in. rebranding dla sieci Era na T-Mobile oraz szereg ATL-owych projektów dla marek Heyah, Tak, Łaciate oraz Philip Morris.

Dołącz do dyskusji: Marta Krakowska-Sochacz awansowała w dziale obsługi klienta K2

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl