SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marta Wiercińska dyrektorem sprzedaży Gazeta.pl

Marta Wiercińska objęła stanowisko dyrektora sprzedaży grupy Gazeta.pl (Agora). Będzie kierować pracą zespołów sprzedaży agencyjnej i bezpośredniej.

Marta Wiercińska Article

Wiercińska będzie odpowiadać za sprzedaż, przychody serwisu oraz realizację planów w tym zakresie. Na stanowisku zastąpiła Renatę Hendel, która z końcem lutego odeszła z Agory.

Nadzór nad całą strukturą sprzedaży jako dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl sprawuje Tomasz Pudlis.

Z Gemiusa do Gazeta.pl

Marta Wiercińska ma ponad 10-letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą. Z rynkiem mediów i reklamy związana jest od prawie 20 lat. Poprzednio pracowała m.in. w  Gemiusie jako dyrektor rozwoju biznesu i marketingu oraz w Starcom Media Vest Group, gdzie jako dyrektor handlowy odpowiadała za negocjacje warunków handlowych dla klientów spółki we wszystkich mediach.

Wcześniej przez 9 lat była związana z firmą AtMedia, w której m.in jako dyrektor komercyjny zarządzała pracą zespołów sprzedażowych, odpowiadała za politykę handlową, strategię negocjacyjną i rozwój biznesu interaktywnego.

Według badania Gemius/PBI w grudniu ub.r. strony i aplikacje Grupy Gazeta.pl zanotowały 17,17 mln realnych użytkowników i 603 mln odsłon.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marta Wiercińska dyrektorem sprzedaży Gazeta.pl

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zuza
Brawo kobiety! A na mownicy UW 3maja ani jednej kobiety!
5 1
odpowiedź
User
Anka
Gratulacje Marta i trzymam mocno kciuki.
2 3
odpowiedź
User
K
Powodzenia Marta!
1 3
odpowiedź
User
GB
Dobre wieści dla Gazety - Marta jest świetna!! Powodzenia!
0 1
odpowiedź