SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MARTIS dla Esselte Polska

Od kwietnia 2004 roku agencja reklamowa MARTIS, na mocy umów międzynarodowych, podjęła współprace z firmą Esselete Polska

Esselte jest producentem wielu artykułów biurowych, które sprzedawane są pod znakiem handlowym Esselte. Główne kategorie produktów to: produkty do archiwizowania i przechowywania dokumentów, akcesoria na biurko oraz produkty konferencyjne.

W portfolio Esselte Polska znajdują się też takie marki jak Dymo (wiodąca na całym świecie marka urządzeń służących do tworzenia opisów), Leitz (innowacyjne produkty biurowe, ekskluzywne akcesoria na biurko, produkty do segregowania i przechowywania dokumentów, urządzenia do oprawy dokumentów i inne),Xyron. Pierwszą wspólnie przygotowaną akcję jest program lojalnościowy (program partnerki) Akademia Esselte do którego MARTIS przygotował oprawę artystyczną i aktywnie uczestniczył w pracach dotyczących uatrakcyjnienia programu. Koncepcja i symbolika graficzna Akademii podkreśla współpracę i partnerskie stosunki z rynkiem jakie gwarantuje współpraca z Esselte oraz nawiązuje do biurowej stylistyki kategorii. Przygotowany program ma charakter edukacyjno-motywacyjny. Składać się będzie z wielu ciekawych elementów, konkursów i zabaw. Pomyślany jest długofalowo. Obejmuje zarówno kilka grup asortymentowych jak i dotarcie do kilku grup klientów. Program zbudowany jest modułowo.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: MARTIS dla Esselte Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl