Martyna Wojciechowska reklamuje Paczkomaty InPostu (wideo)

W telewizji rozpoczęła się świąteczna kampania reklamowa Paczkomatów oferowanych przez InPost. Twarzą akcji - przygotowanej przez firmy Hand Made i Trygon Production - jest Martyna Wojciechowska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Martyna Wojciechowska w świątecznej kampanii Paczkomatów pokazuje, jak łatwo i szybko dzięki tej usłudze można odebrać przedmiot kupiony w sklepie internetowym. Przekaz podkreśla, że to wygodniejszy sposób niż przesyłka kurierska czy Pocztą Polską. To pierwsza kampania reklamowa Paczkomatów w telewizji.

W ramach akcji 30- i 15-sekundowa wersja spotu od 28 listopada jest emitowana w TVP 1, TVP 2, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych. Kreację kampanii przygotowała agencja Hand Made, natomiast produkcją reklamy zajął się dom produkcjyjny Trygon Production.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta