SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marzec w telewizji

TVN liderem reklam, TVP 1 traci. Spory spadek oglądalności Polsatu

Jak wynika z najnowszy danych AGB Polska w marcu największy wzrost oglądalności odnotował TVN. W porównaniu z lutym oglądalności programów stacji wzrosła z 12,9% do 13,7%. Powód do zadowolenia nie ma Polsat. Stacja Zygmunta Solorza zanotowała kolejny spadek tym razem z 16,9% do 15,7%.

 month 03/2003 
ChannelAMRSHR %
TVP11 812 31426,60%
TVP21 394 36320,50%
Polsat1 068 01215,70%
TVN931 84013,70%
TV4264 8673,90%
TN/TVPULS14 8400,20%
Tele525 4020,40%
TVN7122 9731,80%
TVP 3 tot.398 0705,80%

 month 02/2003 
ChannelAMRSHR %
TVP11 909 25227,10%
TVP21 417 39520,10%
Polsat1 189 83616,90%
TVN909 94012,90%
TV4258 7753,70%
TN/TVPULS21 1500,30%
Tele523 3460,30%
TVN7129 7491,80%
TVP 3 tot.394 6035,60%

Z rynku z reklam najwięcej zbiera TVN, stacja, która dociera do około 80% mieszkańców Polski.

CHANNELmarzec
C+306 060
Discovery1 982 650
POLSAT156 733 475
RTL7/TVN713 403 580
TV414 945 470
TVN166 301 140
TVP1122 521 700
TVP266 899 425
TVPReg/TVP39 496 770
Total552 590 270

Dane: AGB Polska (oficjalne cenniki)

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marzec w telewizji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl