SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piotr Ćwikliński zarządza MassiveMusic. Awansowali też Aneta Kabsa i Mateusz Szmigiero

W warszawskim oddziale agencji MassiveMusic powołano nowe kierownictwo: Piotr Ćwikliński awansował na dyrektora zarządzającego, Aneta Kabsa na creative development directora, a Mateusz Szmigiero na executive creative directora. Z agencją niedawno pożegnał się creative director Michał Krajewski.

Piotr Ćwikliński, fot. materiały prasowe MassiveMusicPiotr Ćwikliński, fot. materiały prasowe MassiveMusic

Piotr Ćwikliński, Aneta Kabsa i Mateusz Szmigiero są związani z warszawskim biurem MassiveMusic od jego uruchomienia jesienią 2021 roku. Pracowali już wcześniej we wspólnym zespole - najpierw w Cord, a później w Big Sync Music, który przekształcono w polski oddział MassiveMusic.

Jako dyrektor zarządzający Piotr Ćwikliński koordynuje prace ośmioosobowego zespołu obsługującego klientów oraz odpowiada za projekty licencyjne. Poprzednio pełnił w agencji funkcję creative development directora.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

- Łącząc kreatywne myślenie naszego lokalnego teamu z globalnym know-how MassiveMusic, będziemy pracowali nad dalszym rozwijaniem tego profilu - zapowiada.

Wcześniej Ćwikliński pracował m.in. w Universal Production Music, Universal Music Publishing, z branżą muzyczną jest związany od ponad 10 lat. Realizował projekty muzyczne dla marek takich jak Lay's, Škoda, Ferrero, Toyota, Aviva, Pepsi i wiele innych.

Aneta Kabsa awansowała z creative sync directora na creative development directora. Na nowym stanowisku jest odpowiedzialna za strategiczne projekty, rozwój biznesu oraz kluczowych klientów MassiveMusic.

W branży marketingowej pracuje od 14 lat. Jako dyrektorka kreatywna zrealizowała projekty reklamowe i audiowizualne dla takich klientów, jak Reserved, Toyota, McDonald's, Allegro, Huawei, czy Wedel.

Z kolei Mateusz Szmigiero jako executive creative director zarządza zespołem kreacji. Poprzednio zajmował w agencji stanowisko creative directora.

Wcześniej jako music supervisor i producent muzyczny pracował przy projektach m.in. dla T-Mobile, Ferrero, Toyoty, Pepsi, Techlandu czy Škody. Odpowiadał za produkcję muzyczną, synchronizacje znanych utworów i strategię muzyczną marek. Z branżą jest związany od 10 lat.

Polski oddział MassiveMusic obsługuje obecnie takie marki jak m.in. Toyota, McDonald's, Techland, Ferrero, Reserved, T-Mobile, Škoda, Lay's, Answear, Carrefour, Maspex i Pepsi. Agencja ma też w dorobku identyfikację dźwiękową dla Audioteki.

Dołącz do dyskusji: Piotr Ćwikliński zarządza MassiveMusic. Awansowali też Aneta Kabsa i Mateusz Szmigiero

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl