SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MasterCard ogłasza przetarg na globalny budżet reklamy cyfrowej

MasterCard szuka agencji do obsługi swojego globalnego budżetu reklamy cyfrowej.

Firma zwróciła się do agencji, które w różnym zakresie już pracują dla niej, a także takich, które nie mają z nią żadnych związków. Ostateczna lista uczestników przetargu ma powstać do końca lipca.

MasterCard chce w ten sposób zrestrukturyzować swoje działania w zakresie cyfrowego marketingu. Do tej pory firma współpracowała w tym zakresie z różnymi agencjami w różnych krajach, a teraz chce wybrać jedną globalną agencję.

W Wielkiej Brytanii cyfrowy budżet MasterCard od sierpnia ubiegłego roku obsługuje MRM Worldwide, podczas gdy jej siostrzana agencja McCann Erickson jest odpowiedzialna za działania reklamowe marki w mediach tradycyjnych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: MasterCard ogłasza przetarg na globalny budżet reklamy cyfrowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl