SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

920 tys. widzów debiutu programu „MasterChef Nastolatki” w TVN

Pokazany w niedzielę wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego reality-show „MasterChef Nastolatki” oglądało średnio 916 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Jury i gospodarz programu „MasterChef Nastolatki”; fot. TVN Jury i gospodarz programu „MasterChef Nastolatki”; fot. TVN

W niedzielę, 3 marca br. o godz. 20.00 TVN pokazał pierwszy odcinek nowego programu „MasterChef Nastolatki”. Średnia widownia jego emisji wyniosła 916 tys. osób. Przełożyło się to na 6,77 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,84 proc. w grupie 16-49 oraz 9,47 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Przynajmniej przez 1 minutę odcinek śledziło 2,46 mln osób w grupie 4+.

TVN w czasie emisji pierwszego odcinka reality-show „MasterChef Nastolatki”, czyli w niedzielnym paśmie między godz. 20.00 a 21.35 miał 6,36 proc. udziału. Stacja zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajął Polsat, co przełożyło się na 10,36 proc. udziału, a drugie - TVP1 (9,39 proc.) oraz TVN24 (5,35 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 20-54 TVN był wiceliderem.

„MasterChef Nastolatki” to talent-show, w którym w gotowaniu rywalizować będzie młodzież w wieku od 13 do 17 lat. Jest to spin-off programu „MasterChef”, w którym uczestnicy mają 18 i więcej lat. Cykl w TVN emitowany jest w każdej jesiennej ramówce od 2012 roku. Z kolei od 2016 do 2023 roku w ramówkach wiosennych TVN nadawał „MasterChefa Juniora” z udziałem dzieci od 8 do 13 lat.

Funkcję jurorów w talent-show „MasterChef Nastolatki” pełnią Dorota Szelągowska (prowadząca w TVN „Totalne remonty Szelągowskiej”) oraz znani z innych wersji „MasterChefa” Michel Moran i Tomasz Jakubiak. Wsparciem dla uczestników programu jest influencer kulinarny Michał Korkosz (pseudonim „Rozkoszny”).

Zdjęcia do „MasterChefa Nastolatki” ruszyły w grudniu ub.r. Za realizację produkcji odpowiada firma Endemol Shine Polska.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2023 roku wyniósł 6,82 proc.

Dołącz do dyskusji: 920 tys. widzów debiutu programu „MasterChef Nastolatki” w TVN

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
szwendacz
ej spoko się to oglądało i nie wiem czemu ale jest w tej odsłonie Nastolatki cos swiezego
8 3
odpowiedź
User
mchfan
Niby stary format, a jednak nowy i jakoś ta wersja najbardziej mnie przyciągnęła
8 3
odpowiedź