MasterPass - nowa metoda płatności od MasterCard (wideo)

Podczas trwających w Barcelonie targów Mobile World Congress (MWC) MasterCard zaprezentował usługę MasterPass, dzięki której klienci korzystający z karty płatniczej lub aktywowanego urządzenia będą mogli dokonywać zakupów za pomocą kliknięcia, stuknięcia lub dotknięcia.

km
km
Udostępnij artykuł:

MasterPass to efekt ewolucji usług PayPass Wallet wprowadzonych wiosną 2012 roku i testowanych przez wybranych sprzedawców oraz wydawców.

Pakiet usług MasterPass obejmuje: - usługi kasowe MasterPass: oferują sprzedawcom jednolitą metodę akceptacji płatności elektronicznej niezależnie od lokalizacji klienta. W przypadku zakupów w sklepie MasterPass będzie obsługiwać technologię NFC, kody QR, tagi i urządzenia mobilne używane w punktach sprzedaży. Podczas zakupów internetowych MasterPass umożliwi klientom realizację płatności bez konieczności wprowadzania szczegółowych informacji o wysyłce i karcie podczas każdej transakcji; - portfele połączone z usługą MasterPass: umożliwiają bankom, sprzedawcom i partnerom oferowanie własnych portfeli. Klienci mogą przechowywać informacje o swojej karcie kredytowej, książki adresowe oraz inne dane, które są obsługiwane przez instytucję. Portfel jest otwarty, co oznacza, że poza kartami MasterCard klienci mogą używać kart kredytowych, debetowych i kart prepaid innych organizacji; - dodatkowe usługi MasterPass: wzbogacają proces zakupów przed dokonaniem płatności, w jej trakcie i po dokonaniu płatności. Obejmują one udostępnianie dodatkowych informacji, takich jak saldo konta, komunikaty w czasie rzeczywistym czy programy lojalnościowe.

Grono sprzedawców, wydawców i partnerów współpracujących z MasterCard przy wdrożeniu usługi MasterPass, obejmuje obecnie: - instytucje finansowe: BBVA Bank, BMO, BNLPOSitivity, BNL d’Italia, BNP Paribas Fortis België, Banco Sabadell, Banca Sella, Commonwealth Bank, Deutsche Bank Italy, EMS, EnterCard, EURO 6000, Fifth Third, Handelsbanken, ICS, Intesa Sanpaolo, Lake Trust Credit Union, ME Bank, NAB, Santander, SEB Kort Bank AB, SIA, Swedbank, TMG Financial Services, UniCredit i Westpac; - sprzedawców: AHL, American Airlines, Argos, Barnes & Noble, Boots, Grocery Gateway, Harvey Norman, Hikingboots.com, JB Hi-Fi, LogiTRAVEL, Mediamarket Spa Italy, MLB.com, Park Avenue Coffee, Roses Only Group, Runningshoes.com, Vodafone Italy i Wintercheck Factory (dięki współpracy z dostawcami usług i bramkami płatności usługa MasterPass ma być także dostępna u ponad 5900 innych sprzedawców); - partnerów technologicznych: Adyen, Buckaroo, Cardinal Commerce, Cart32, CO-OP Financial Services, DataCash, ICBA Bancard inc., Merchant Warrior, mFoundry, Moneris, OPENTECH.com, Paycorp Holdings, PSCU, Reply, SIA, The Members Group i Usablenet.

MasterCard informuje, że w pierwszej kolejności z MasterPass będą mogli korzystać klienci w Australii i Kanadzie (pod koniec marca br.), a następnie w USA i Wielkiej Brytanii (odpowiednio wiosną i latem br.). Ponadto dostępność usługi ma w tym roku zostać rozszerzona na inne rynki, m.in. Belgię, Brazylię, Chiny, Francję, Hiszpanię, Holandię, Singapur, Szwecję i Włochy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS