Masterprint XL dla TVP

Drukarnia wielkoformatowa Masterprint XL jest jednym z partnerów TVP przy produkcji części materiałów reklamowych na potrzeby kampanii promującej Teatr Telewizji.

mxl
mxl
Udostępnij artykuł:

Masterprint XL, znany z takich projektów jak np. siatka sieci telefonii komórkowej IDEA z wizerunkiem Otylii Jędrzejczak na budynku hotelu Forum w Warszawie (3500m2), został wybrany przez TVP do współpracy w ramach przetargu.

Ogólnopolska kampania reklamowa Teatru Telewizji potrwa do końca stycznia 2006 roku. Jest to pierwsza tak spektakularna akcja promocyjna tego programu. Wykorzystano w niej zarówno druk wielkoformatowy (siatki pojawiły się w największych polskich miastach: Gdańsku, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie, Katowicach i Wrocławiu), jak i backlighty (około 140 lokalizacji w całej Polsce). Reklamy wielkoformatowe eksponowano w dobrze widocznych miejscach (np. dworzec PKP – Poznań Główny). Backlighty, wyprodukowane przez Masterprint XL, będą prezentowane do końca tego miesiąca.

„Udział w tej kampanii utwierdza nas w przekonaniu, że nasza działalność jest doceniana przez szerokie grono zarówno reklamodawców jak i odbiorców. Cieszymy się, że mogliśmy wspomóc propagowanie kultury wysokiej” – mówi Andrzej Szubiński z Masterprint XL.

mxl
Autor artykułu:
mxl
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]