SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Masy krówkowe Bakalland: Otwórz puszkę świątecznej obfitości (wideo)

Od początku kwietnia trwa wielkanocna kampania reklamowa mas krówkowych marki Bakalland. Akcję pod hasłem „Otwórz puszkę świątecznej obfitości” przygotowały firmy Fat Baby, Papaya Films, Lunapark, MEC i Liberty Group.

Kampania reklamowa mas krówkowych Bakalland podkreśla ich liczne zastosowania kulinarne oraz łatwość i wygodę ich użycia.


Akcja pod hasłem „Otwórz puszkę świątecznej obfitości” obejmuje telewizję (15-sekundowy spot m.in.: TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, TVN7, TVP Info, TV4 i kanałach tematycznych dla kobiet), prasę (reklamy i advertoriale w czasopismach takich jak m.in. „Przyjaciółka”, „Przyjaciółka Poleca”, „Pani”, „Claudia”, „Świat Kobiety”, „Viva”, „Wysokie Obcasy”, „Kuchnia”, „Olivia”, „Moje Gotowanie” i „Gala”), internet (Google) oraz outdoor (citylighty w Bydgoszczy, aglomeracji śląskiej, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście i Warszawie).

Kreację kampanii – zaplanowanej do końca kwietnia – przygotowała agencja Fat Baby, a produkcją spotu telewizyjnego zajęły się firmy Papaya Films oraz Lunapark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a działania public relations prowadzi agencja Liberty Group.

Dołącz do dyskusji: Masy krówkowe Bakalland: Otwórz puszkę świątecznej obfitości (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl