SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Masz dość? Nadszedł czas wyborów” w kampanii „Gazety Wyborczej”. "Solidarność z osobami dyskryminowanymi"

„Gazeta Wyborcza” (Agora) rozpoczyna profrekwencyjną kampanię przedwyborczą pod hasłem „Masz dość? Nadszedł czas wyborów”. W rysunkowych spotach dyskryminowane osoby zdecydowanie mówią, że mają dosyć obecnych rządów. Plan kampanii przygotowały działy marketingu i strategii online dziennika.

Article

Kampania ruszyła w środę. Składa się z czterech animowanych spotów o problemach różnych grup społecznych i zachęcających do głosowania 13 października w wyborach parlamentarnych. W filmikach sportretowano osoby LGBT+, osoby z niepełnosprawnościami, kobiety (w tym kobiet w ciąży, które obawiają się o warunki, w jakich będą musiały rodzić) oraz pracowników zarabiających poniżej kompetencji i wyrabiających nadgodziny. Każdy ze spotów kończy się hasłem "Masz dość? Nadszedł czas wyborów".

- Zachęcamy tą kampanią do udziału w nadchodzących wyborach wszystkich obywateli, ale w szczególności tych którzy poczuwają się do solidarności z osobami dyskryminowanymi - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl zastępca redaktora naczelnego dziennika Jarosław Kurski.

 

- To może być twój sąsiad, brat albo córka. Dyskryminowani. Lekceważeni. Upokarzani. W "Wyborczej" codziennie stajemy po stronie wykluczonych. Mówimy DOŚĆ i przypominamy o tym, namawiając do wzięcia udziału w wyborach 13 października - wyjaśniają twórcy kampanii z zespołu „Gazety Wyborczej”.

Kreacje i plan kampanii przygotowały działy marketingu i strategii online „Gazety Wyborczej”. Autorką rysunków do animacji jest Joanna Rusinek. Spoty z hasłem "Dość. Nadszedł czas wyborów" będą emitowane do 13 października w internecie, m.in. na Facebooku, w sieci reklamowej Google i na Wyborcza.pl.

Z danych ZKDP wynika, że w lipcu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 78 907 egz. (o 9,5 proc. mniej niż rok wcześniej).

Natomiast portal Wyborcza.pl zanotował 7,2 mln realnych użytkowników i 68,38 mln odsłon, a Wyborcza.biz - 955,7 tys. użytkowników i 1,85 mln odsłon (według badania Gemius/PBI). Na koniec czerwca z płatnej prenumeraty cyfrowej „GW” korzystało 195 tys. użytkowników.

-
-
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Masz dość? Nadszedł czas wyborów” w kampanii „Gazety Wyborczej”. "Solidarność z osobami dyskryminowanymi"

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Obłuda
Wg Wyborczej jak jesteś dyskryminowany to powinieneś głosować na PO. Tę samą partię, która gardzi człowiekiem, a ich metamorfoza w troskliwych orędowników miłości bije na kilometr fałszem. Pamiętajmy, że to politycy PO skutecznie sabotowali i grzebali wszystkie projekty związków partnerskich.

Uczmy się na błędach, PO nie jest żadną alternatywą.
odpowiedź
User
Ciekawy
Profrekwencyja kampania, której jedynym celem jest odsunięcie obecnie rządzących.
Próbujecie sami siebie oszukać, czy nie rozumiecie słowa frekwencja?
odpowiedź
User
Omm omm omm
Jak widzę takie hasło "dość szczucia na moją wnuczkę" to odechciewa mi się iść na wybory - pokazuje to tylko ich poziom.
odpowiedź
User
Redakcja
Uczmy się na błędach, PO nie jest żadną alternatywą.


PO nie jest, ale Lewica jak najbardziej.
odpowiedź
User
Daria
Nikt tak nie mobilizuje wyborców PiS jak GW i TVN. DZIEKUJEMY
odpowiedź
User
Piotr S.
To raczej kampania profrekwencyjna na rzecz jednej partii. Inaczej mówiąc kampania "Wyborcza".
odpowiedź