SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Masz dość? Nadszedł czas wyborów” w kampanii „Gazety Wyborczej”. "Solidarność z osobami dyskryminowanymi"

„Gazeta Wyborcza” (Agora) rozpoczyna profrekwencyjną kampanię przedwyborczą pod hasłem „Masz dość? Nadszedł czas wyborów”. W rysunkowych spotach dyskryminowane osoby zdecydowanie mówią, że mają dosyć obecnych rządów. Plan kampanii przygotowały działy marketingu i strategii online dziennika.

Article

Kampania ruszyła w środę. Składa się z czterech animowanych spotów o problemach różnych grup społecznych i zachęcających do głosowania 13 października w wyborach parlamentarnych. W filmikach sportretowano osoby LGBT+, osoby z niepełnosprawnościami, kobiety (w tym kobiet w ciąży, które obawiają się o warunki, w jakich będą musiały rodzić) oraz pracowników zarabiających poniżej kompetencji i wyrabiających nadgodziny. Każdy ze spotów kończy się hasłem "Masz dość? Nadszedł czas wyborów".

- Zachęcamy tą kampanią do udziału w nadchodzących wyborach wszystkich obywateli, ale w szczególności tych którzy poczuwają się do solidarności z osobami dyskryminowanymi - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl zastępca redaktora naczelnego dziennika Jarosław Kurski.

 

- To może być twój sąsiad, brat albo córka. Dyskryminowani. Lekceważeni. Upokarzani. W "Wyborczej" codziennie stajemy po stronie wykluczonych. Mówimy DOŚĆ i przypominamy o tym, namawiając do wzięcia udziału w wyborach 13 października - wyjaśniają twórcy kampanii z zespołu „Gazety Wyborczej”.

Kreacje i plan kampanii przygotowały działy marketingu i strategii online „Gazety Wyborczej”. Autorką rysunków do animacji jest Joanna Rusinek. Spoty z hasłem "Dość. Nadszedł czas wyborów" będą emitowane do 13 października w internecie, m.in. na Facebooku, w sieci reklamowej Google i na Wyborcza.pl.

Z danych ZKDP wynika, że w lipcu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 78 907 egz. (o 9,5 proc. mniej niż rok wcześniej).

Natomiast portal Wyborcza.pl zanotował 7,2 mln realnych użytkowników i 68,38 mln odsłon, a Wyborcza.biz - 955,7 tys. użytkowników i 1,85 mln odsłon (według badania Gemius/PBI). Na koniec czerwca z płatnej prenumeraty cyfrowej „GW” korzystało 195 tys. użytkowników.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Masz dość? Nadszedł czas wyborów” w kampanii „Gazety Wyborczej”. "Solidarność z osobami dyskryminowanymi"

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Obłuda
Wg Wyborczej jak jesteś dyskryminowany to powinieneś głosować na PO. Tę samą partię, która gardzi człowiekiem, a ich metamorfoza w troskliwych orędowników miłości bije na kilometr fałszem. Pamiętajmy, że to politycy PO skutecznie sabotowali i grzebali wszystkie projekty związków partnerskich.

Uczmy się na błędach, PO nie jest żadną alternatywą.
21 4
odpowiedź
User
Ciekawy
Profrekwencyja kampania, której jedynym celem jest odsunięcie obecnie rządzących.
Próbujecie sami siebie oszukać, czy nie rozumiecie słowa frekwencja?
13 4
odpowiedź
User
Omm omm omm
Jak widzę takie hasło "dość szczucia na moją wnuczkę" to odechciewa mi się iść na wybory - pokazuje to tylko ich poziom.
11 4
odpowiedź
User
Redakcja
Uczmy się na błędach, PO nie jest żadną alternatywą.


PO nie jest, ale Lewica jak najbardziej.
5 12
odpowiedź
User
Daria
Nikt tak nie mobilizuje wyborców PiS jak GW i TVN. DZIEKUJEMY
6 3
odpowiedź