„Masz smaka na coś z ziemniaka?” w kampanii Fixów Knorr

Rusza kampania produktów Fix Knorr (Unilever Polska) do dań z ziemniaków. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Masz smaka na coś z ziemniaka?”, przygotowały agencja Lowe GGK i dom mediowy OMD PHD Media Direction.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W kampanii „Masz smaka na coś z ziemniaka?” prezentowane będą wszystkie produkty marki Knorr umożliwiające przygotowanie dań z ziemniaków, tzn. Fix Chrupiące placki ziemniaczane, Fix Puszyste placki z jabłkami, Fix Kopytka czy leniwe oraz najnowsze: Fix Domowe Frytki z dipem meksykańskim, Fix Domowe Frytki z dipem czosnkowym oraz Fix Wiejskie ziemniaczki z koperkiem i masełkiem. Akcja obejmie reklamy w telewizji i internecie oraz działania w  punktach sprzedaży (degustacje konsumenckie i materiały promocyjne z przepisami na nowe dania z ziemniaków m.in. w sklepach sieci Intermarche, Tesco i Alma).  

Kreację kampanii - zaplanowanej na wrzesień i październik - przygotowała agencja Lowe GGK, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD PHD Media Direction.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?