SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Materiały wideo od Agencji TVN w serwisach Polskapresse

Grupa Polskapresse podpisała umowę o współpracy z TVN Media, dzięki której będzie mogła korzystać z materiałów wideo zgromadzonych w serwisie agencyjnym x-news.

Filmy publikowane będą w ponad 20 serwisach należących do wydawnictwa. Będą one się wyświetlać w playerze x-link wraz z reklamami sprzedawanymi przez TVN Media. Przychody z emisji spotów będą dzielone pomiędzy obu partnerów.

- Materiały Agencji TVN, które pokażą się m.in. na stronach internetowych dzienników regionalnych, Polskatimes.pl, Naszemiasto.pl, Ekstraklasa.net, Wiadomosci24.pl i Motofakty.pl mają uatrakcyjnić naszą ofertę. Internauci często szukają filmów do głośnych wydarzeń, a taka współpraca pomoże nam zaspokoić te oczekiwania - mówi Paweł Nowacki, dyrektor ds. rozwoju kontentu Grupy Polskapresse.

Z danych Megapanelu PBI/Gemius wynika, że serwisy tej spółki miały w maju br. 7,1 mln realnych użytkowników, 207,3 mln odsłon i 13,2 mln odsłon mobilnych (dowiedz się więcej).

Grupa Polskapresse jest kolejnym dużym partnerem Agencji TVN, który publikować będzie kontent wideo z serwisu x-news wraz ze sprzedawanymi przez TVN Media spotami. Na podobnych zasadach z Agencją współpracują już Interia.pl (poznaj szczegóły) oraz Media Regionalne (więcej na ten temat), które niebawem mają zostać sprzedane Polskapresse (spółki czekają na zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na transakcję).

Serwis x-news codziennie publikuje ok. 150 nowych klipów wideo dotyczących najważniejszych tematów politycznych, społecznych, sportowych, showbiznesowych i ekonomicznych. Agencja TVN istnieje od 2009 roku, działa w strukturach TVN Media Zajmuje się produkcją i dystrybucją materiałów newsowych dla klientów w Polsce i za granicą, świadczy usługi producenckie i broadcastingowe.

Dołącz do dyskusji: Materiały wideo od Agencji TVN w serwisach Polskapresse

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Igor
No to przecież posunięcie kompletnie, ale to kompletnie bez sensu. Ktoś chciał się wykazać? Hmmm nie wyszło
odpowiedź
User
Trybik
Polskapresse jak zwykle działa w swoim stylu. Kupuje redakcjom sprzęt np. profesjonalne kamery HD i po kilka mniejszych tzw. małpek, specjalne montażownie a nie ma kasy na szkolenia i czasu aby na materiały filmowe jeździć (za mało osób w zespołach, bo ciągle redukcje). Efekt? Kamery za kilkanaście tysięcy złotych leżą nieużywane (bo nikt nie umie wykorzystać nawet 20 proc. ich możliwości), nikt nie umie dobrze montować (więc montażownie stoją puste). Więc kasa wywalona na sprzęt, ale nie ma z niej pożytku, bo nikt nie inwestuje w ludzi. Nikt nie inwestuje w pracowników, bo przecież to współpracownicy na umowie o dzieło i zlecenie. Nikt im nie da etatów, bo przecież mogą pracować za 1500 brutto albo za darmo patrz: wiadomości24.

Niekonsekwencja zarządu Polskapresse jest porażająca. Wywalmy kasę na sprzęt a potem tłumaczmy, że nie ma kasy na umowy, podwyżki i szkolenia. Kasa wywalona w błoto, a teraz... umowa z TVN. Po co więc było kupować tak drogi sprzęt?
odpowiedź