Mateusz Bachłaj dołącza do Kool Things

Z początkiem sierpnia zespół warszawskiej agencji gamingowej Kool Things poszerzył się o nowo utworzone stanowisko senior PR manager, które objął Mateusz Bachłaj.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mateusz Bachłaj dołącza do Kool Things
Mateusz Bachłaj

Mateusz Bachłaj będzie odpowiedzialny między innymi za koordynację obsługi public relations marki Razer w Polsce, Rosji, Turcji, na Węgrzech oraz w Czechach. Do jego obowiązków będzie należało także zarządzanie międzynarodową kampanią PR, którą agencja zrealizuje na rzecz chińskiego koncernu mediowego Bilibili.

Mateusz Bachłaj ostatnio w nazwa.pl

Do Kool Things przeszedł z nazwa.pl, gdzie był PR managerem. Od czerwca ubiegłego roku był odpowiedzialny za przegląd i realizację strategii komunikacyjnej spółki, integrację kanałów marki, działania kryzysowe, PR korporacyjny, PR produktowy, media relations, realizację planów mediowych oraz współpracę z liderami opinii i influencerami.

Bachłaj wcześniejsze doświadczenie zdobywał w TVN 24 oraz w krakowskiej agencji Węc Public Relations, z którą był związany przez blisko trzy lata na stanowiskach PR executive, Senior PR executive oraz PR specialist – teamleader. Od 2017 roku odpowiadał za działania dla firm związanych z branżą gamingową, esportową i technologiczną. Wśród obsługiwanych klientów znajdowały się takie marki jak Acer, Predator, ADATA, XPG, a także Polska Liga Esportowa i Fantasyexpo.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat