Mateusz Gessler w nowej reklamie promuje warzywa mrożone Hortex (wideo)

Firma Hortex ruszyła z nową odsłoną kampanii reklamowej swoich mrożonek. Tym razem Mateusz Gessler promuje w niej warzywa na patelnię i barszcz ukraiński. Za kampanię odpowiada agencja Opus B.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mateusz Gessler w nowej reklamie promuje warzywa mrożone Hortex (wideo)

Wystartowała kolejna odsłona kampanii mrożonych produktów Hortex przygotowana przez Opus B. Tym razem komunikacja koncentruje się na smaku i świeżości warzyw zbieranych w szczycie sezonu i błyskawicznie mrożonych.

W reklamach podkreślane jest głownie to, że warzywa w mrożonkach Hortexu są "świeżo zebrane, świeżo mrożone i świeżo jedzone". - Podkreślamy walory smakowe naszych produktów oraz ich naturalne pochodzenie. Przekaz współgra z dominującym trendem zdrowego i zbilansowanego odżywiania - mówi Agata Bonikowska, marketing director / frozen division w Hortex.

Mateusz Gessler, który w spotach jest narratorem opowieści, prezentuje kulinarne zmagania domowych kucharzy i podziwia efekty, a tym razem skupia się na pochodzeniu, świeżości i smaku produktów Hortex.

Komunikacja dotyczy takich produktów, jak barszcz ukraiński oraz warzywa na patelnię z ziołami i papryką.

 

Kampanię obejmującą spoty telewizyjne, billboardy sponsorskie, materiały POS oraz działania digitalowe przygotowała agencja Opus B we współpracy z agencją ASAP&ASAP.

Mateusza Gesslera reprezentuje na wyłączność agencja Patryk Wolski Management.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"