Mateusz Gessler w nowej reklamie promuje warzywa mrożone Hortex (wideo)

Firma Hortex ruszyła z nową odsłoną kampanii reklamowej swoich mrożonek. Tym razem Mateusz Gessler promuje w niej warzywa na patelnię i barszcz ukraiński. Za kampanię odpowiada agencja Opus B.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mateusz Gessler w nowej reklamie promuje warzywa mrożone Hortex (wideo)

Wystartowała kolejna odsłona kampanii mrożonych produktów Hortex przygotowana przez Opus B. Tym razem komunikacja koncentruje się na smaku i świeżości warzyw zbieranych w szczycie sezonu i błyskawicznie mrożonych.

W reklamach podkreślane jest głownie to, że warzywa w mrożonkach Hortexu są "świeżo zebrane, świeżo mrożone i świeżo jedzone". - Podkreślamy walory smakowe naszych produktów oraz ich naturalne pochodzenie. Przekaz współgra z dominującym trendem zdrowego i zbilansowanego odżywiania - mówi Agata Bonikowska, marketing director / frozen division w Hortex.

Mateusz Gessler, który w spotach jest narratorem opowieści, prezentuje kulinarne zmagania domowych kucharzy i podziwia efekty, a tym razem skupia się na pochodzeniu, świeżości i smaku produktów Hortex.

Komunikacja dotyczy takich produktów, jak barszcz ukraiński oraz warzywa na patelnię z ziołami i papryką.

 

Kampanię obejmującą spoty telewizyjne, billboardy sponsorskie, materiały POS oraz działania digitalowe przygotowała agencja Opus B we współpracy z agencją ASAP&ASAP.

Mateusza Gesslera reprezentuje na wyłączność agencja Patryk Wolski Management.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"