SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Matka Natura bez polskich korzeni reklamuje Hortex (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa soków jabłkowych marki Hortex. Bohaterką akcji jest Matka Natura, a za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Opus B, Mojo Films, Lunapark i MEC.

Matka Natura bez polskich korzeni reklamuje Hortex (wideo)

Reklama soków jabłkowych Hortex przecząco odpowiada na pytanie „Czy Matka Natura ma polskie korzenie?”.

Za to bohaterka delektuje się promowanym napojem, natomiast towarzyszące jej zwierzęta tabliczkami z hasłami żartobliwie komentują proces produkcji soków Hortex. Podsumowuje to hasło: „Pasję mamy w Naturze!”.


Spot jest emitowany w największych stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Jego reżyserią zajął się Tadeusz Śliwa, zdjęcia wykonał Wit Dąbal, produkcją zajęła się firma Mojo Films, a postprodukcją - Lunapark. Za kreację całej kampanii odpowiada agencja Opus B, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Matka Natura bez polskich korzeni reklamuje Hortex (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl