Matka Natura i Matkobus w nowej reklamie napojów Hortex (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa napojów Hortex z Matką Naturą. Akcję przygotowały firmy Opus B, Papaya Films, Film Garden i OMD.

km
km
Udostępnij artykuł:
Matka Natura i Matkobus w nowej reklamie napojów Hortex (wideo)

Nowy spot Hortexu jest kontynuacją kampanii "Pasję mamy w Naturze!", w której pojawia się postać Matki Natury. Tym razem - wraz z zającami Marianem i Bogdanem - zabierają w podróż Matkobusem ekipę miłośników orzeźwienia. Reklama w teledyskowej formie przedstawia napoje Hortex jako sposób na letnie orzeźwienie, a także komunikuje gamę smaków i nowości produktowe.

30-sekundowy spot, emitowany w głównych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, został zrealizowany w takich regionach Polski jak Pomorze, Kaszuby i Mazowsze.

Kreacją reklamy zajęła się agencja Opus B, spotu (wyreżyserowany przez Tadeusza Śliwę) wyprodukował zespół Papaya Films, a postprodukcją zajął się Film Garden. Media zaplanował i kupił dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]