SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Matteo Bocelli w świątecznej kampanii Guess

Marka odzieżowa Guess rozpoczęła już świąteczną kampanię reklamową. Jej bohaterami są włoski piosenkarz Matteo Bocelli oraz pochodząca z Albanii modelka i piosenkarka, Oriola Marashi.

Zdjęcia do sesji odbyły się w willi Alpebella, która obecnie należy do rodziny Bocelli. Ten nadmorski pałac na toskańskim wybrzeżu był wcześniej własnością Oliviero Campariniego, który w złotych latach „Dolce Vita” przekształcił elegancką rezydencję w jednej z najsłynniejszych klubów nocnych we Włoszech. 

Najnowsza kampania, zrealizowana została według interpretacji słynnego ukraińskiego duetu fotografek - Vicoolyi i Saidy. Nadzór artystyczny sprawował Guess chief creative officer - Paul Marciano.

Kolekcja przenosi nas do magicznego, pełnego blasku i przepychu świata VIP-ów. Możemy podejrzeć, jak ukrywają się przed słońcem w przepięknej włoskiej willi, wybierają się na wycieczkę stylowym kabrioletem i spędzają czas w otoczeniu prywatnych odrzutowców oraz luksusowych jachtów.

- Od wielu lat mam bardzo bliskie relacje z rodziną Bocelli, dlatego możliwość zrealizowania kampanii w Villa Alpebella była dla mnie absolutnym zaszczytem -  mówi Paul Marciano. - Znam Matteo od kiedy był jeszcze dzieckiem i jestem zachwycony obserwując, jak daleko zaszedł, spełniając swoje marzenie o zdobyciu międzynarodowej sławy. To bardzo ekscytujący okres w jego karierze i cieszę się jego sukcesem. Matteo i Oriola są olśniewający, doskonale się uzupełniają, a Vicoolya i Saida świetnie uchwyciły silny, ikoniczny i nostalgiczny nastrój Guess Holiday. Dzięki swojej historii i pięknej scenerii - willa i miejscowość Forte dei Marmi były idealnym tłem do przedstawienia nowej kolekcji – dodaje Marciano.

Kampania ma oddawać wyrafinowany charakter kolekcji Guess Holiday, obejmującej sukienki w kształcie klepsydry, eleganckie garnitury, spodnie, komplety i dodatki w niepowtarzalnym stylu retro, połączonym z nowoczesnym duchem Guess.  

Zdjęcia z kampanii Guess Holiday 2023 pojawią się w wiodących międzynarodowych magazynach o modzie i lifestyle, w sklepach Guess i na oficjalnej stronie internetowej marki.

Dołącz do dyskusji: Matteo Bocelli w świątecznej kampanii Guess

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl